Mitä suunnitelmia tänään?

Tänään mennään asuntomessuille kiertelemään 🤩 ja josko illasta vielä jonkun treenin tekisi.

Pitäisi jatkaa ompeluprojektia. Ja ystävän juhlat myös tiedossa. Siivotakin pitäisi, mutta laiskotuttaa. Ehkä menen vain kävelylle. Olisi myös kiva päästä salaiseen ryhmään. Niin paljon nää raskausasiat pyörii päässä. Vaikea okein keskittyä muuhun.

Olin siskontytön babyshowereissa 🥰 pokassa oli pitelyä, kun joku ääneen mietti että kenenhän vauvajuhlia saadaan seuraavaksi viettää😆😅
Täälläkin vastaavia heittoja. Vasta ystävät juttelivat, että vauvoja tullut vuosittain ja miettivät kuka saa vauvan ensi vuonna. 😁 Ja toisessa hetkessä yksi mietti raskausruokarajoituksia (mies) ja totesi, että kun ei ikinä voi tietää kuka on raskaana.

Mä kävin aamulla pilateksessa - ei tullut verenvuotoa jee! Loppupäivä ajatus olla ihan vaan kotosalla. Siivoilla, pyykätä, epiloidakin pitäisi :Smiling Face With Sunglasses: Haluaisin myös neuloa siskon vauvan junasukat loppuun ja lukea kirjaa. Lomailu on parasta :Black Sun With Rays:

Tänään käytiin kaupungissa ja nyt pitäisi vähintään lakka kaivaa mun suolavaan.
Muuten vähän miettinyt saunanpesua, kai sekin pitäisi joskus hoitaa. 😅

Työpäivää kohti tässä menossa, pyykkiä pitäis pestä, joten jos sen ottais projektiksi illalla

Ruokakaupassa käyntiä ja pyykkiä pitäisi pestä, mutta näyttää sateita olevan melkein koko päivän, niin voi olla, että jää pesemättä.
Ei jaksa kesällä kuivata pyykkiä sisällä. 😅

Takaisin