Mitä söit viimeksi?

Ruohomunia. Ja yök mikä olo tuli 🙈
 
Maustamatonta jogurttia marjoilla!

Jännä kun ei ole himoja suuntaan eikä toiseen. Suklaa on ainut jota ei oikein tee mieli, kun se maistuu pahalta tällä hetkellä.
 
Takaisin
Top