Mitä söit viimeksi?

Panang Currya. Monta päivää haluttanut jotain tulista kanakastiketta ja tänään sitä lopulta sain. Nyt jännittää tuleeko ulos ja miltä se tuntuu 😅
 
Tom yam - keittoa katkaravuilla, ihanan mausteista ja tulista. Söin sitä illalla ja se oli eka asia mielessä kun nyt aamulla heräsin 😂
 
Perunamuusi ja broilerpyörykät. Kaikki lapsuuden lempparit on maistuneet viimeaikoina 😅
 
Aamiaisen eli Aino suklaajäätelöä ja sekoituksen kofeiinitonta ja tavallista kahvia :Ice Cream:☕
 
Suolatikkuja ja Namituvan rakkaus salmiakkia (sopii raskaana oleville) :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
 
Aaa voi ei, mä unohdin näiden olemassa olon. Pakko saada!!!!!! 🤤



Mutta kasvissosekeitto - tällä kertaa koskenlaskijalla sekä mandariinia 🙂
Leivoin toissapäivänä ite pellillisen, vain minä ja mies syömässä😆 kannattaa, nää on hyviä!
 
Leivoin toissapäivänä ite pellillisen, vain minä ja mies syömässä😆 kannattaa, nää on hyviä!
Mä kävin nyt jo hakee tomusokerit ja nonparellit valmiiks viikonloppua ajatellen 😂😂


Tänään terveysruokana illalla hampurilaisateria 🫢
 
Aamupala puolilta päivin 😅
-2 perunarieskaa: levite, salaatti, juusto, leikkele, kurkku, keitetty kananmuna, herbamare
-Iso kuorittu päärynä
-Kahvi, omenamehu vi-siblin rakeilla

Lounas/päivällinen
-Tortillat: guacamole, soija, salaatti/ kurkku/ tomaatti/ paprika/ viinirypäle -täyte, vegaaninen valkosipulimajoneesi
-Lasi maitoa ja vettä

Välipalaksi vettä, banaani 🍌

Iltapala
-2 karjalanpiirakkaa juuston kera mikron kautta + leikkele, keitetty kananmuna, herbamare
-Maitokaakao
-Kylmiä viinirypäleitä
 
Takaisin
Top