Mitä söit viimeksi?

Makaronilaatikkoa ketsupilla. Muutoin olen tänään syönyt maissi-riisikeksejä, tietysti voita paljon päällä, avokadoa, kurkkua, bataattikeittoa, rusinoita, Gefilus-mehua. Aika tollai pehmosia ruokia kun eilen vatsa ei tykännyt sitten mistään... Rusinat oli yllättävän hyvää, vähän kamalilta ne haisi (yleensä ne haisee hyvältä mun mielestä!) eikä ne oikein aamulla ekaksi sopinut kun ne oli niin kuivia, eikä hampaatkaan oikein tykkää, mutta suosittelen, jos tykkää rusinoista, niistä sai sokeria äkkiä.
 
Ehkä yhen perunan ja 1/8 lihapullasta. Ja puolikkaan kurkun. Ei oikein maistu. Onneks mies kävi hakemassa banaania ja bonaa ni on pikasta mitä ottaa.
 
Viinirypäleitä. Nyt alkanu ruokahalu vähä hävitä, mikä ei ole välttämättä täysin paha asia tämän "syön kaiken mitä näen" -alun jälkeen.
 
Kotipizzan gluteenittoman pizzan. Välillä pitää vähän herkutella :happy3
 
Mies haki eilen mäkkäristä vähä iltapalaa ja just söin lihiksen.. :D Miksei tee mieli vaikka jotain kurkkua. :D
 
Mies haki eilen mäkkäristä vähä iltapalaa ja just söin lihiksen.. :D Miksei tee mieli vaikka jotain kurkkua. :D

Suunnilleen samanlaisilla syömisillä täälläki eikä kyllä salaatit ja kurkut käy paljo mielessä :D
 
Kiva etten oo yksin mässyjeni kans.. :D
 
Rapeeks paahdettua jälkiuunileipää, päällä eineslihapullia ja makeaa sinappia. :D
 
Kaurapuuroa voisilmällä ja maidolla. Mun joka-aamuinen aloitus.
 
Mulla aamuun kuuluu aina kaurapuuro voisilmällä, mustikoilla ja raejuustolla. Ei oikein päivä käynnisty ilman :D
 
Mä söin maitorahkaa omenasoseella ja kauraleseillä, se taas on mun vakioaamupala :)
 
Kinkkukiusausta. Kiva kun saa töiden kautta lämpimän aterian, niin ruoka vaihtuu joka päivä eikä tarvii itse kokkailla.
 
Takaisin
Top