Mitä söit viimeksi?

Haukikanto

Seurustelun sensei
Joulukuun äidit 2019
Kesäkuiset 2022
Makaronilaatikkoa ketsupilla. Muutoin olen tänään syönyt maissi-riisikeksejä, tietysti voita paljon päällä, avokadoa, kurkkua, bataattikeittoa, rusinoita, Gefilus-mehua. Aika tollai pehmosia ruokia kun eilen vatsa ei tykännyt sitten mistään... Rusinat oli yllättävän hyvää, vähän kamalilta ne haisi (yleensä ne haisee hyvältä mun mielestä!) eikä ne oikein aamulla ekaksi sopinut kun ne oli niin kuivia, eikä hampaatkaan oikein tykkää, mutta suosittelen, jos tykkää rusinoista, niistä sai sokeria äkkiä.

Kassu93

Asioista perillä oleva
Joulukuun äidit 2019
Helmikuiset 2022
Ehkä yhen perunan ja 1/8 lihapullasta. Ja puolikkaan kurkun. Ei oikein maistu. Onneks mies kävi hakemassa banaania ja bonaa ni on pikasta mitä ottaa.

jeilei

Seurustelun sensei
Maaliskuunmammat 2016
Toukoäidit 2020
Viinirypäleitä. Nyt alkanu ruokahalu vähä hävitä, mikä ei ole välttämättä täysin paha asia tämän "syön kaiken mitä näen" -alun jälkeen.

mrz

Keskustelun kolmiottelija
Joulukuun äidit 2019
Syyskuiset 2023
Kotipizzan gluteenittoman pizzan. Välillä pitää vähän herkutella :happy3

Eepu

Helmikuunmammat 2016
Joulukuun äidit 2019
Mies haki eilen mäkkäristä vähä iltapalaa ja just söin lihiksen.. :D Miksei tee mieli vaikka jotain kurkkua. :D

jeilei

Seurustelun sensei
Maaliskuunmammat 2016
Toukoäidit 2020
Mies haki eilen mäkkäristä vähä iltapalaa ja just söin lihiksen.. :D Miksei tee mieli vaikka jotain kurkkua. :D

Suunnilleen samanlaisilla syömisillä täälläki eikä kyllä salaatit ja kurkut käy paljo mielessä :D

Eepu

Helmikuunmammat 2016
Joulukuun äidit 2019
Kiva etten oo yksin mässyjeni kans.. :D

Eepu

Helmikuunmammat 2016
Joulukuun äidit 2019
Rapeeks paahdettua jälkiuunileipää, päällä eineslihapullia ja makeaa sinappia. :D

mrz

Joulukuun äidit 2019
Syyskuiset 2023
Kaurapuuroa voisilmällä ja maidolla. Mun joka-aamuinen aloitus.

jeilei

Seurustelun sensei
Maaliskuunmammat 2016
Toukoäidit 2020
Mulla aamuun kuuluu aina kaurapuuro voisilmällä, mustikoilla ja raejuustolla. Ei oikein päivä käynnisty ilman :D

Novem

Kunnioitettu kommentaattori
Joulukuun äidit 2019
Mä söin maitorahkaa omenasoseella ja kauraleseillä, se taas on mun vakioaamupala :)

mrz

Joulukuun äidit 2019
Syyskuiset 2023
Kinkkukiusausta. Kiva kun saa töiden kautta lämpimän aterian, niin ruoka vaihtuu joka päivä eikä tarvii itse kokkailla.