Mitä söit viimeksi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Otsikon mukaisesti, mitä söit viimeksi? Ehkä tästä saa myös ideoita siitä mitä voisi syödä, jos ei oikein mikään maistu. :)
 
Sämpylää ja sipsiä :D Hirveesti tekis mieli suklaata!
 
Söin pistaasipähkinöitä ja virolaisia karkkeja odottaessani pizzan valmistumista. No, tuli vaan mieleen että kun alkot on kiellettyjä raskaana niin onko viinakarkeista millaista vaaraa...? Söin nimittäin joitakin virolaisia karkkeja tajuamatta että niissä oli alkoholia (olisko ollu rommia).... :sad001
 
Söin pistaasipähkinöitä ja virolaisia karkkeja odottaessani pizzan valmistumista. No, tuli vaan mieleen että kun alkot on kiellettyjä raskaana niin onko viinakarkeista millaista vaaraa...? Söin nimittäin joitakin virolaisia karkkeja tajuamatta että niissä oli alkoholia (olisko ollu rommia).... :sad001

Tuskinpa niissä niin paljon alkoo on, että ois haitaks. Taisin itekki syyä liköörikarkkeja, ku olin viimeks raskaana. :)
 
mä söin suklaa munan ja muo himottais nepalilainen ruoka...
 
Viikonlopun grilliruuan jämiä kun anoppilasta lykkäsvät mukaa. Taas on nälkä.
 
Perunamuusia, pakasteherneitä ja broilerin paistipalleron. Ja taas olis nälkä. Oon ton satsin syöny jo kahdesti töitten jälkeen, pieni annos mutta silti....!
 
Takaisin
Top