Onnittelut koko perheelle!
Kiitos paljon!Paljon onnea koko perheelle!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnittelut koko perheelle!
Kiitos paljon!Paljon onnea koko perheelle!
Onnea hirmuisesti.Kiitos paljon!
Kyllä minusta uskaltaa mennä, jos vaan mieli tekee seuraan. Me harrastettiin vauva vuoden aikana muskaria ja vauvauintia. Ei minusta mitenkään merkittävästi lisännyt sairastelua. Nyt lähinnä hoidon alku meillä aiheuttanut tän.Ihanaa, onnea Starlight-!
Mun tekisi mieli mennä perhekahvilaan palleroisen kanssa, mutta kun lukee kaikista sairasteluista, vähän epäilyttää. En halua hakea pöpöä palleroiselle. Pieni täyttää vasta 7 viikkoa huomenna. Mutta toisaalta tuntuu jo masentavan tämä kotona kököttäminen. Tuun kohta mökkihöperöksi. Voisi olla kiva tavata muita äitejä.
Ihanaa, onnea Starlight-!
Mun tekisi mieli mennä perhekahvilaan palleroisen kanssa, mutta kun lukee kaikista sairasteluista, vähän epäilyttää. En halua hakea pöpöä palleroiselle. Pieni täyttää vasta 7 viikkoa huomenna. Mutta toisaalta tuntuu jo masentavan tämä kotona kököttäminen. Tuun kohta mökkihöperöksi. Voisi olla kiva tavata muita äitejä.
Hyvä sinä!Kiitos kaikille! Jospa minä sitten uskaltaudun. Sopivasti olisi lyhyt matka yhteen perhekahvilaan. Se on auki aina keskiviikkoisin, joten menen sinne ensi viikolla.
Hormoonit Muistan itse samoja ajatuksia kummastakin pidemmälle jatkuneesta raskaudesta. Yhtenä päivänä jopa miehen hengitys ärsytti, ja olisin voinut potkaista hänet kuuraketilla lähimmälle planeetalle hengittelemään syvään. Toisena päivänä halusin vain olla miehessä kiinni enkä missään tapauksessa päästää häntä pois.Hormoonit!
Joka toinen päivä on kätevää kun mies on ja asuu niin ihanan kaukana (350-1000km), eikä ole yhtään kiinnostunut minusta tai "minun"lapsestani
ja
joka toinen päivä tekisi mieli löytää riittävän iso drone, jonka avulla pääsisin hänen luokseen ja isä tuntisi lapsensa liikkeet!
Moi. Hyvää kuuluu. Parin viikon päästä ois eka ultra