Mitä kouluja olet käynyt?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Oletteko peruskoulun lisäksi käyneet esim. lukion tai ammattikoulun? Kenties yliopistossakin opiskelleet?

Itse kävin peruskoulun jälkeen lukion ja myöhemmin työn ohessa oppisopimuksella valmistuin merkonomiksi :joyful:

Peruskoulu, lukio, ammattikoulussa perustutkinto ja myöhemmin suoritin vielä ammattitutkinnon samaa alaa.

Peruskoulu, lukio, pari perustutkintoa ammattikoulusta ja puoliksi ammattikorkeakoulun opinnot, jotka jäivät kesken koulukiusaamisen takia.

Peruskoulu, lukio, pari perustutkintoa ammattikoulusta ja puoliksi ammattikorkeakoulun opinnot, jotka jäivät kesken koulukiusaamisen takia.

Aika uskomatonta, että AIKUISET ihmiset jaksavat kiusata muita! Luulisi olevan jo vähän enemmän järkeä päässä. Olen pahoillani kokemuksestasi. Yritä ihmeessä vielä uudestaan, jos ala kiinnostaa sinua edelleen. Ne samat ihmiset eivät ole siellä silloin enää.

Peruskoulu, lukio, yliopisto ja lisäksi harrastuksen vuoksi opintoja avoimessa yliopistossa.

Peruskoulu ja ammattikoulu. Kenties joskus käyn jonkin muunkin koulun sillä lopultakaan ala jolle valmistuin ei ole ihan omiani.

Aika uskomatonta, että AIKUISET ihmiset jaksavat kiusata muita! Luulisi olevan jo vähän enemmän järkeä päässä. Olen pahoillani kokemuksestasi. Yritä ihmeessä vielä uudestaan, jos ala kiinnostaa sinua edelleen. Ne samat ihmiset eivät ole siellä silloin enää.
Siitä on jo monta vuotta ja sittemmin olen löytänyt oman alani muualta. Olin kyllä ihmeissäni, että siellä jouduin kohtaamaan ensimmäisen kiusaamiskokemukseni. Nykyään olen itse opettaja, joten tämän kokemuksen kautta osaan helpommin huomata ja puuttua kiusaamiseen. On siis siitäkin ikävästä kokemuksesta löytynyt jotain "hyvää" :happy:

Peruskoulu, ammattikoulu. Lisäksi opiskelin toisen ammatin aikuislinjalla ammattikoulussa muutama vuosi sitten, kun ensimmäinen tutkinto ei työllistänyt. Jos ehkä joskus vielä amk-opintoja kun lapset isompia ja talous antaa myöden. :rolleyes:

Peruskoulu, lukio ja yliopisto. Näillä pääsi onneksi kivaan ammattiin ja työhön. :)

Takaisin