Mitä kivaa tänään tapahtui?

Ei tänään, mutta vietettiin (pitkä) viikonloppu mökillä, mikä oli kivaa. Uintia, ehta puusauna ja äiti sai nukkua pitkään, kun nukkui eri sängyssä kuin lapsi isänsä kanssa. Ja isä oli harvinaisen pirteä aamuisin niin että heräsi kun lapsi häntä siitä aamulla herätteli. :happy: Oli myös kiva nähdä pitkästä aikaa niin isääni kuin hänen vaimonsa puolen sukua. Lapsikin vähän leikki saman ikäisen "puoliserkun" kanssa.
 
Tänään on ollut kaoottinen päivä ja olen ollut harvinaisen kiukkuinen, mutta oli mukava nähdä pojan vauvakaveria ja tämän äitiä ja leikkiä hetki hiekkalaatikolla auringonpaisteessa. :cool:
 
Päiväkoti maksut olivatkin päätöksessä pienemmät kuin olin itse arvioinut. :) Näin äitikavereita vauvojen kesken ja reumalapsen hoitokuviot etenevät vauhdilla, kun päiväkoti niitä hoitaa todella tehokkaasti! :)
 
Tänään tapahtuu sellaista kivaa, että lapset menevät naapurin mummilaan hoitoon ja meille tulee aikuisvieraita. :) Syödään ja juodaan hyvin, saunotaan ym. En edes muista, milloin meillä on viimeksi ollut tällä tavalla vieraita. Varmaan kolme vuotta sitten, mutta silloinkin olin raskaana enkä voinut juoda viiniä. :D
 
Me pyöräiltiin lasten kanssa muskariin 10 kilometrin päähän (tai minä pyöräilin ja lapset istuivat kärryssä :D). Syötiin lounas muskarin jälkeen, käytiin keskustassa ostamassa 2-vuotiaalle uusi pyöräilykypärä ja vielä torikahvilla. Sitten pyöräiltiin takaisin. Oltiin reissussa kuutisen tuntia, ja meni tosi kivasti! Äitikin sai vähän treeniä samalla - tuon kärryn kanssa polkeminen nimittäin on aika paljon raskaampaa kuin ilman. :)
 
Oltiin melkein koko perhe (vain yksi lapsi, miehen tytär puuttui) läheisellä urheilukentällä urheilemassa pari tuntia. :) Pelattiin jalkapalloa, juostiin, hypättiin pituutta ja kolmiloikkaa ja heiteltiin frisbeetä. Mukana oli myös esikoisen kaveri. Ei mitään kamalan spesiaalia, mutta kuitenkin jotain, mitä ei jatkuvasti tehdä. :) Tuonne voisi kyllä mennä useamminkin liikkumaan.
 
Pääsin kirjamessuilla juttelemaan suosikkikirjailijani kanssa. Hän vielä oli tosi mukava ja malttoi jutella vähän pidempäänkin. :happy:
 
Leikittiin lasten kanssa poliisiautoilla, 5kk vauvakin osallistui ja taaperon mielestä se oli tosi hauskaa!
Tuli niin hyvä mieli itsellekin siitä onnen määrästä kun sisarus osallistuu leikkiin :)
 
Ilahduttaa se, että tämä ketju on nostettu esiin ja sille on käyttöä. :)

Olen iloinen myös siitä että mies vei lapsen hoitoon. Yleensä minä vien, mutta flunssan takia oli herätessä aika kehno olo ja oli helpotus kun sain vetää peiton korviin ja jatkaa unia (no sitten kun mies oli saanut pienen kiukkupussin ulos asti).
 
Takaisin
Top