Mitä apuja käytät tullaksesi raskaaksi?

Käytän näitä tullakseni raskaaksi:

  • Greippimehu

    Äänet: 26 38.2%
  • Gelee Royale

    Äänet: 27 39.7%
  • Myo-inositol

    Äänet: 15 22.1%
  • Omenaviinietikka

    Äänet: 7 10.3%
  • Vehnänalkioöljy

    Äänet: 17 25.0%
  • Pre-Seed-liukuvoide

    Äänet: 4 5.9%
  • Jokin muu, mikä?

    Äänet: 20 29.4%

  • Kaikki äänestäjät
    68
Tämä olikin hyvä ketju! Muistan esikoisen ajalta juuri greippimehun, mutta en juuri muuta. Sen olen vielä jättänyt kauppaan, mutta hankkinut sen sijaan ovulaatio -testejä. Joilla en tosin vielä ole terävää plussaa saanut aikaiseksi. :scratch

Seuraavaksi taidankin suunnata foolihappojen perässä kauppaan ja kiertää mehuhyllyn kautta... Tätä menoa varmaan kyllä psykiatrista ois eniten hyötyä! :laughing001
 
Monivitamiinia jossa foolihappoa, lisäksi helokkiöljykapseleita. Ensi kierron alusta meinaan aloittaa B6-vitamiinin. Greippimehu ei mulle sovi, joten en käytä. Maca oli joskus käytössä, mutta en varmaan osta uutta, en oikein jaksa uskoa näihin.
 
Digitaaliset ovistestit, D-vitamiinia ja foolihappoa (lääkärin määräyksestä) ja nyt äiti on ostanut mulle noita gelee royaleita. Itse suhtaudun skeptisesti moisiin, mutta eikai niistä haittaakana ole.
 
Tällä hetkellä käytössä greippimehu, foolihappo, monivitamiini, ubikinoni, gelee royale, ksm66 (ashwagandha-valmiste). Macaa kokeiltiin molemmat viime vuonna, mutta ei maha kestänyt.

Yritystä takana kohta kaksi vuotta, enkä ole yhdessäkään kierrossa tullut raskaaksi, tuotteet lisääntyneet matkan varrella. Meneillään olevan kierron piinaviikko käynnissä, eihän sitä tiedä, jos vaikka olisi tärpännyt tällä kertaa :shy:

Monesti mietin, että onko tässä mitään järkeä, nappailla kaikenmaailman pillereitä ja juoda litratolkulla kallista mehua jne. Mutta en voi lopettaakaan, koska mitä jos sittenkin....
 
Muokattu viimeksi:
Mama-vitamiini, foolihappo, gelee royale ja ovistikut. Olen kokeillut kaikenlaista muutakin aiemmin esim. puhdistuskuuria ja vehnänalkioöljyä.
terve, ajattelin hommata tuota gelee royalea. pohdinkinnettä paljonkohan siinä tuota foolihappoa on et jatkaako silti foolihappotabujen syömistä..


niin ja mistä ootte ostanu gelee royalea? mitä maksoi?
 
Kannattaa ottaa b-vitamiini erikseen vielä tuon geleen lisäksi. Itse olen syönyt kolmisen kk geleetä ja on auttanut säännöllistämään ovulaation kierron keskivaiheeseen. Lisää myös selvästi himoja. Netistä kun googlaat, voit verrata halvimman jakelijan. 15-20€ riippuen tarjouksista yleensä maksaneet. Kohta aloitan lääkärin suosituksesta keltarauhashormoni lisän loppukiertoon jatkuvien varhaisten keskenmenojen vuoksi. Skeptinen olen niistäkin, mutta täytyy nyt vielä katsoa tämäkin kortti...
 
Hei viisaammat. Miten tuo gelee royale, syöttekö yhden vai kaksi päivittäin? Vai kuuluuko niitä ottaa vain. esim. ovulaation asti?
 
Hei viisaammat. Miten tuo gelee royale, syöttekö yhden vai kaksi päivittäin? Vai kuuluuko niitä ottaa vain. esim. ovulaation asti?

Viisaammasta en tiedä, mutta minä olen syönyt nyt 3 kk ajan pilleri päivässä. En ole pitänyt taukoja. Ovulaatio on tullut samaan aikaan näiden kk ajan. Olen myös hedelmöittynyt jokaisesta kierrosta, joskin raskaudet ovat keskeytyneet heti alkuunsa. Eli jotain vaikutusta uskoisin geleellä olleen. Ainakin helpottamaan nimenomaan tuota ovulaatiota. Loppu taitaa olla minun kohdallani sitten jostain muusta kiinni. Aion jatkaa geleen syömistä. Mitään haittavaikutuksia en ole huomannut tällä annoksella.
 
Hei viisaammat. Miten tuo gelee royale, syöttekö yhden vai kaksi päivittäin? Vai kuuluuko niitä ottaa vain. esim. ovulaation asti?

Olen syönyt yhden päivässä koko kierron ajan, vaikka en kyllä tiedä mikä annostus tai ajankohta olisi paras. Mitään haittaa siitä ei ainakaan ole ollut. Aloitin elokuisen kkm:n jälkeen, mista toivuin fyysisesti nopsaan. Ainakin nyt kroppa toimii tosi hyvin ja kierto on taas normaalisti käynnissä. Ehkä gelee vaikuttaa asiaan, ehkä ei? Aion jatkaa syömistä joka tapauksessa.
 
Olen 27-vuotias nainen. Olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta huhtikuun lopusta 19 ja vieläkään ei ole tärpännyt.

Lääkäri on minulle määrännyt seuraavanlaiset lääkkeet mitä oon syönyt 4 kiertoa ja silti ei ole tärpännyt.

Letrozol ratiopharm 2,5mg
Terolut 10mg

Oisko mitään muuta apukeinoja tulla raskaaksi?
 
Mama-monivitamiinia söin 3kk ennen ekaa yritystä, nyt vaihdoin toiseen monivitamiiniin (femibion) kun farmaseutti sitä suositteli. On ainakin kalliimpi jos ei muuta :rolleyes:

Muita konsteja greippimehu ja akupunktio.
 
Hei. Te ketkä käytätte apuna vehnänalioöljyä, otatteko sitä tuon 5ml (1 tl) päivässä niinkun ohjeessa lukee, vai otatteko sitä enemmän? Kuinka kauan sitä kuuluisi ottaa, eli menkoista ovulaatioon asti vai vielä senkin jälkeen? Jos siis toivoo siitä olevan apua.
Itse käytin tuota kun esikoista yritettiin ja tulin siitä kierrosta heti raskaaksi. Muistin sen vasta nyt ja ostin sitä.
 
Minä oon nyt jonkinaikaa syönyt raskaus&imetys vitskui ja eilen piti hakea greippimehua testiin (en kyllä muista että se ois aiemmissa lapsissa auttanut mitenkään).. Ovistestit myös otan tässä joskus käyttöön kun menkat on ohi :)

Ootteko alkaneet heti testaamaan kun on menkat ohi vai missä vaiheessa kannattais?
 
Monivitamiini, foolihappo ja kalaöljy. Oon myös vaihtanut kofeiinittomaan kahviin. :happy: Esikoisen raskausaikana oli näet vaikea pysyä edes 3-4 kupissa per päivä.
 
Meillä on ollu käytössä Terolut+ letrozol, ovulaatiotestit, foolihappo ja D-vitamiini.

Nyt myös hurahdin tilaamaan inocapseja. Niistä tuntuu olleen positiivista kokemusta monilla pcos naisilla. Joten katsotaan miten itselle vaikuttaa. Hinta kyllä tuntui kovalta, kun varsinaista luottoa tuotteeseen ei samalla tavalla ole.
 
Hei te jotka käytätte greippimehua, tai lähinnä joille se ei sovi.. Mitä oireita?
Itse aloin lipittää viimekierron lopusta sekä mehuna että hedelmänä. Mitä lähemmäs ovista tässä kierrossa mentiin, sitä kuivempi alapää. Nyt kp21 ja ovista ei kuulunut, ei limoja, ainoastaan totaali kuivuus ja kipu (varmaan kun koetettu touhuta ja hangannut, tartti hakee liukkari mut sekään ei aina mukana). Koetin tikuttaa, mut eipä ovista näkynyt. Normi kierto 28-30kp joten kait tässä viikonpäästä menkat alkaa, tuskin raskauduin..

Luin jostain että ph muutokset viis tehdä tämmöstä? Kun ei tää nyt hiivaakaan ole, been there done that.. Mikähän vaiva tää nyt on? Ihan ei herkästä haluais teekoohon suunnata nykyaikana, mieluusti koittais kotikonsteja?
 
Takaisin
Top