Mitä apuja käytät tullaksesi raskaaksi?

Keskustelun 'Vauvakuumetta' aloitti Bella Swan, 21 touko 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
?

Käytän näitä tullakseni raskaaksi:

1. Greippimehu

5 vote(s)
    26.3%
  2. Gelee Royale

6 vote(s)
    31.6%
  3. Myo-inositol

8 vote(s)
    42.1%
  4. Omenaviinietikka

4 vote(s)
    21.1%
  5. Vehnänalkioöljy

6 vote(s)
    31.6%
  6. Pre-Seed-liukuvoide

0 vote(s)
    0.0%
  7. Jokin muu, mikä?

5 vote(s)
    26.3%
Multiple votes are allowed.
  1. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Mitä apuja käytätte? Käytättekö vielä jotain muuta kuin listalla on?
  2. Enni Naimisissa foorumin kanssa

Mama-vitamiini, foolihappo, gelee royale ja ovistikut. Olen kokeillut kaikenlaista muutakin aiemmin esim. puhdistuskuuria ja vehnänalkioöljyä.
  3. DeeDee Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Vaikka mitä käytössä mutta ei vielä haluttua tulosta
  4. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Greippimehu oli käytössä kun ensimmäistä yritin. Lopulta plussa tuli pitkän yrityksen jälkeen kierrosta jossa en sitä juonut. Ei siis tainnut kohdallani auttaa. Tuosta en ollut kuullutkaan että Pre-seed liukuvoide auttaisi raskaaksi tulemisessa. Olin ajatellut että se on ns. pienempi paha kuin tavalliset liukkarit jos on ilman liian kuivaa.
  5. Sammie Peruskäyttäjä

Sama käsitys minulla. Mitenköhän on? :think005
  6. Sammie Peruskäyttäjä

Minulla käytössä tässä kierrossa vain geleet ovikseen asti.
  7. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

8. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

9. Sammie Peruskäyttäjä

Eli aika plus, miinus, nolla? :scratch
  10. Enni Naimisissa foorumin kanssa

Ehkä yhteenvetona ajateltuna, jos ei käytä muutenkaan ei tarvitse alkaa käyttää tullakseen nopeammin raskaaksi. Jos taas tarvitsee, niin valitsee mielummin tuon kuin "tavallisen" liukuvoiteen.
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. mindiS Rakastunut foorumiin Maalisäidit 2020 Joulukuunmammat 2015

Täytynee alkaa ottamaan greippimehu käyttöön jälleen,koska söin verigreippejä ja join greippimehua ja heti siitä kierrosta plussasin meidän ainokaisen kohdalla ❤ Mitenkä nuo mama vitamiinit mahdollisesti vaikuttaa raskautumiseen?
  12. DeeDee Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Mammavitamiineissa on vitamiineja joiden puutos voisi vaikeuttaa raskaaksi tulemista esim d. Ja foolihappo pitäs syödä monta kk enennenkuin tulee raskaaksi että on elimistössä sitä ettei tuu sikiölle kehityshäitiöitä
    https://www.vau.fi/kaupallinen-yhteistyo/puhti/suunnitteletko-raskautta-muista-foolihappo/
  13. Bolle29 Tuttu foorumilla Syysmammat 2017 Maalisäidit 2020

En mitään
    Mutta keskusteluun viitaten, jossakin apteekin lehdessä oli mainos ”kupista”, joka työnnetään emättimeen yhdynnän jälkeen ideana se, että siittiöt nousevat lähemmäs kohdunsuuta. Ts ” ei enää jalat taivasta kohti” metodin tarvetta :p Lieneekö toimiva vai ei - ken tietää?
  14. Delly Aloittelija

Oon kuullut, etä joillain olisi toiminut. Saman asian taitaa ajaa kuukuppi. :D
  15. Delly Aloittelija

Itse olen syönyt raskausvitamiinia ja ubikinonia, jonka pitäisi parantaa munasolujen laatua (takana 2 km), jo 4kk ennen yrityksen aloittamista. Liäsksi käytän helokkiöljykapseleita satunnaisesti ja olen vähentänyt kahvinjuontia ja muuten yrittänyt panostaa terveelliseen ruokavalioon.
  16. tiuhtimus Naimisissa foorumin kanssa Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Oon käyttänyt yrityksen aikaan säännöllisesti monivitamiineja, d:tä ja foolihappoa. Epäsäännöllisesti myös geleetä, macaa ja vehnänalkioöljyä..
  17. Unisieppari Aloittelija

Nyt ennen yrityksen alkua olen syönyt raskausajan monivitamiinia (tärkeimpinä pidän tässä foolihappoa ja d-vitamiinia) sekä vehnänalkioöljykapseleita (hyvä e-vitamiinin lähde). Greippimehu ja maca tosin myös houkuttelis sit ku aloitetaan varsinainen yritys, ainakin jos ei parista ekasta kokeilukierrosta tärppää. Kaikkea luulen haluavani kokeilla, jos ei meinaakaa tärpätä :joyful:
  18. merps Aloittelija

Tällä hetkellä käytössä myo-inositol ja raskausvitamiinit. Tuntuu kyllä, että näillä rahastetaan aika surutta, vaikka tieteellinen näyttö on vähäistä tai olematonta.

Jaa tämä sivu