Missä teit positiivisen raskaustestin?

Kotona vessassa.
Tikku lavuaarin reunalle, käärepaperi päälle ja kello käyntiin. Kun kello hälytti, en meinannut uskaltaa nostaa käärepaperia että näen tuloksen, pelkäsin sen olevan nega. Enkä meinannut uskoa silmiäni kun olikin plussa.
 
Minulla piti menkkojen alkaa 14.3. Nyt on 10pv myöhässä. Ei mitään merkkejä että alkais menkat. Toivottavasti olisin raskaana. Pelottaa ja jännittää tehdä testi. Kun on näyttänyt testit välillä positiivista ja negatiivista. Pelottaa ja jännittää
 
Minulla piti menkkojen alkaa 14.3. Nyt on 10pv myöhässä. Ei mitään merkkejä että alkais menkat. Toivottavasti olisin raskaana. Pelottaa ja jännittää tehdä testi. Kun on näyttänyt testit välillä positiivista ja negatiivista. Pelottaa ja jännittää

Tsemppiä vaan kovasti, hyvät mahdollisuudet että oot raskaana, kun noin myöhässä ovat :happy:

Itse uskaltauduin viime vuonna kesäkuussa testaamaan, menkkojen ollessa noin kaksi viikkoa myöhässä. En vaan uskaltanut aikaisemmin, koska plussa tekee siitä todellisen.

Tein testin aamulla ulkona pusikossa, kun olimme mökillä. Mies vielä nukkui.Tarvitsin raitista ilmaa ja tilaa ajatuksille siltä varalta, että testi on positiivinen. Muistan sen kun viivat piirtyivät välittömästi. Alkoi päässä heittää ihan :woot:
 
Tsemppiä vaan kovasti, hyvät mahdollisuudet että oot raskaana, kun noin myöhässä ovat :happy:

Itse uskaltauduin viime vuonna kesäkuussa testaamaan, menkkojen ollessa noin kaksi viikkoa myöhässä. En vaan uskaltanut aikaisemmin, koska plussa tekee siitä todellisen.

Tein testin aamulla ulkona pusikossa, kun olimme mökillä. Mies vielä nukkui.Tarvitsin raitista ilmaa ja tilaa ajatuksille siltä varalta, että testi on positiivinen. Muistan sen kun viivat piirtyivät välittömästi. Alkoi päässä heittää ihan :woot:


Katotaan milloin pystyn tekemään testin. Nyt 11pv myöhässä. Nyt la tulee 2 viikkoa täytteen kun piti alkaa. Ei ole menkkojen oireita. Juon paljon ja WC käyn usein pissalla
 
Tsemppiä vaan kovasti, hyvät mahdollisuudet että oot raskaana, kun noin myöhässä ovat :happy:

Itse uskaltauduin viime vuonna kesäkuussa testaamaan, menkkojen ollessa noin kaksi viikkoa myöhässä. En vaan uskaltanut aikaisemmin, koska plussa tekee siitä todellisen.

Tein testin aamulla ulkona pusikossa, kun olimme mökillä. Mies vielä nukkui.Tarvitsin raitista ilmaa ja tilaa ajatuksille siltä varalta, että testi on positiivinen. Muistan sen kun viivat piirtyivät välittömästi. Alkoi päässä heittää ihan :woot:


Tänään tein testin ja negaa näyttäisi. Ei tietoo menkoista.
 

Liitteet

  • IMG_20200325_080051.jpg
    IMG_20200325_080051.jpg
    24.3 KB · Katsottu: 174
  • IMG_20200325_080116.jpg
    IMG_20200325_080116.jpg
    21.7 KB · Katsottu: 172
  • received_619874541895986.jpeg
    received_619874541895986.jpeg
    21.4 KB · Katsottu: 180
4 kotona vessassa, 1 ulkomailla hotellin vessassa. Kaikki testattu ennen kuin menkkojen edes piti alkaa.
Myös lukuisia nega testejä kotona tehty :sad001
 
Tein testin kotona vessassa aamulla ennen töihin lähtöä. Tehtiin plussan aikaan vielä remppaa ja asuttiin väliaikaisessa kämpässä, joka ei ollut kovin kummoinen noin muuten. Mutta jäipä sieltäkin yksi ihana muisto :happy:
 
Kotona vessassa minäkin. Hieman harkitsin isäni luona testaamassa, kun vuotoa ei näkynyt vaikka olisi pitänyt meidän kyläillessä siellä muutaman päivän. Maltoin kuitenkin kotiin, kun en raskauden mahdollisuuteen uskonut. Tiedä sitten olisiko siellä ollessa edes näkynyt mitään. Ultrassa vauva paljastui viikkoa oletettua nuoremmaksi.
 
Kotonan vessassa. Pari kertaa olen ollut ilman testiäkin varma tuloksesta, enkä ole tehnyt ollenkaan. Seitsemäs siis tulossa nyt.
 
Miehen veljen luona vessassa:grin Samalla otin kuvaa "satavarmasta negasta" yhteen wa-ryhmään ja sieltä alkoi tulla viestiä, että kyllä tohon haamu piirtyy:grin Sitten meninkin ulos istuun aurinkoon ja katteleen kun viiva vahvistui juuri silmin nähtäväksi.
 
Kotona vessassa vapaapäivänä. Kun siihen piirtyi hitaasti se kauan odoteetu haamu, niin soitin heti miehelle töihin. Mies sanoi, että oli hankala olla töissä koko päivä, kun halusi vaan päästä kotiin näkemään testin. :)
 
06.03 tein Kauppakeskuksen Wc.ssä laughing7 olo oli niin paleleva, joten halusin heti selvyyden onko siellä masussa alkavaa elämää.
 
Olin testannut tästä nykyisestä ihan niin sanotuksi viivanpaikaksi saaman. Kuitenkin tulinolo et pakko testata ennen töiden alkua. Nopee vessareissu tikku mukaan ja autoon huristelee työpaikkaa kohden. Autossa sit työpaikanpihalla tajusin kattoo sitä ja näin haaleen plussan.
 
Takaisin
Top