Minkä kokonen perhe haaveissa?

Ja kyllä ne asiat yleensä suttaantuu ajan kanssa!!!

Meille ois tulossa kolmas, tyttöjen vauva aikojen jälkeen olin sitä mieltä, että kaksi riittää vallan mainiosti. Mut kas kas, mieli on nyt muuttunut ja mun mielestä sisarukset on kuitenkin iso rikkaus. :3some luulisin, että kolme on meille riittävä, mutta eihän sitä koskaan tiiä, jos se mieli taas muuttuu?! :grin

Me ollaan miehen kanssa mietitty että 2-3 lasta olis meille sopivin, mutta vastoinkäymisten jälkeen toivon että saatais nyt edes yks syliin asti. Ja katotaan sitten jos kävis niin ihanasti että saatais lisääkin :)

Mulla ois toiveissa se pari lasta, mutta jos sattuis esim kaksoset tulemaan (molempien suvuissa on..), niin saattais mieli muuttua. Mutta ehkä tuo raskaus kerrallaan on ihan hyvä ajatus, eipä sitä ennen ensimmäistä voi muutakuin suunnitella, kun ei mistään ole mitään tietoa vielä. :)

Meillä uusperhe eli mulla 6- ja 8-vuotiaat tytöt, nyt tulossa eka yhteinen :) tykätään miehen kansa kumpiki tosi paljon lapsista eikä haittaisi vaikka se 2 lisää tulis vielä eli 4 ois semmonen sopiva määrä. Tällä hetkellä nyt vaan jännäillään pysyykö tämä tirppana nyt matkassa!

Meidän perheeseen on nyt tulossa toinen, miehen ensimmäinen. Molemmat halutaan vielä useempi. Tällä hetkellä tuntuu että vaikka 5, mutta katsotaan uudestaan sit tämän toisen jälkeen edes sitä kolmatta ;)

Nuorena ajattelin, että neljä olisi loistava koska olisin itse toivonut enemmän kuin yhden sisaren. Nyt realistista 1-3, todnäk 2, se klassinen. Kunhan nyt saadaan se ensimmäinenkin, katsotaan sitten tulevaa :)

Voi olla et tää on meidän viimenen tai sit ei. 4-5 lapsesta on puhuttu( ja kun kärsii kroonisesta vauvakuumeesta niin tuo voi olla hyvinkin lipsuva käsite) Mut tällä hetkellä uskoisin et 5 on meille se maksimi määrä:)

Meille tulossa toinen ja samalla viimeinen. Ei pitäis sanoo "ei koskaan", mutta 2 tuntuu oikealta määrältä. Ja oon päättäny, että mun lapset on tehty siihen mennessä kun täytän 30 :D mies on sitä mieltä, että niin kauan tehdään että tyttö tulee - mutta saa kyl jatkaa jonku muun kanssa :D

Vaikka meille on tulossa neljäs lapsi, niin tuntuu nyt välillä haikealta ja surulliselta ajatus että tämä on meidän viimeinen..
Mutta toisaalta luulen että jää kaipaamaan sitä ainutlaatuista tunnetta kun on raskaana.
Vauvamasu on ihana.

Täällä kolmas tulossa jos matkassa pysyy. Haaveena ainakin 5 lasta mutta saa nähä mite innostuu ja kuinka luoja suo ;)
Mies ei ehkä nii kauhea vauvakuumeilia ole mutta suostuvainen silti.

Mies on ajatellut kahta, mä haaveilen kolmesta.. Vaikka en tiedä onko siinä mitään realismia :D Haaveilen salaa kaksosista, niin ei tarvis miettiä sitä kolmatta ;)

Toinen ja viimeinen tulossa. Miehen mielipiteestä en oo ihan varma mutta en ajatellut enää olla raskaana tämän raskauden jälkeen.. :D

Mäkin oon ajatellut aina, että kaksi lasta ois bueno. Luojan kiitos, saatiin lopulta edes yksi ja nyt on jotenkin iloisesti yllättynyt olo tästä raskaudesta! Toisaalta vähän haikeakin olo, jos tää on nyt viimeinen raskaus. Toisaalta 4-henkinen perhe on vielä suht helppo siirtää paikasta toiseen ja matkustelun kannalta vois toimia helpommin kuin useamman lapsen kanssa. Ja vaatii jo autolta ja asunnoltakin enemmän, jos on enemmän lapsia. Meillä on jo nyt 3-hengen kanssa farmari täyteen tupattuna, jos lähdetään johonkin matkalle... :P

Toisaalta oiskin aika hurjaa, jos nyt tulisi kaksoset! :D :D Sit ainakin meidän perhe olis varmasti siinä.

Mulla sellainen tilanne, että itse olen hyyyvin suuresta uusioperheestä. Puolisisaruksia löytyy yhteensä 11kappaletta :) kaikki eivät toki saman katon alla asustele :D mutta itselleni siis olisi todella luontaista hankkia vähintään se kaksi lasta ja mielellään joku neljä - viisi lasta :)

Poikaystävällä sitten taas hyvin erilaiset kokemukset lapsista. Kun tapasimme, hän inhosi lapsia kovin, eikä olisi koskaan halunnut omaa. Noh, niin vain kävi, että nuorimmat sisarukseni sulattivat hänenkin sydämen ja hänkin alkoi haaveilla edes siitä yhdestä lapsesta, joskaan ei aivan yhtä innokkaasti kuin minä :D

Nyt olisi sitten ensimmäinen lapsen alku mahassa ja saa nähdä mitä elämä tuo tullessaan <3

Kyllä minäkin haikein mielin toisaalta olen kun tämän raskauden ollaan sovittu olevan viimeinen. Meillä kuitenkin neljäs lapsi tulossa.
Autoon ei enää mahduta koko perhe ja tämä 4h +k 100m2 alkaa olla ahdas..

Takaisin