Mymme: Ihana kirjoitus ♡ Totta puhut: Kyllä sitä raskaana oloa tulee ikäväkin varmaan, vaikkei nyt siltä tunnu.

Ihanasti teillä esikoinen ajattelee tulevista pikkusisaruksistaan. Jaksamista Mymme. Uusi arki on varmasti samaan aikaan ihanaa ja ajoittain rankkaakin (itse kullakin..)
Meppi, Triina: Minulla myös kärsimättömyyttä loppuodotukseen aiheuttaa varsinkin se, että äiti ja anoppi ovat aloittaneet jokapäiväisen soittelun, että "Mitä
Tänään kuuluu? Joko jotain tapahtuu?". Tiedän, että saan olla kiitollinen, että minulla on hyvä turvaverkko ja isovanhemmat ovat kiinnostuneita lapsenlapsestaan. (Tottakai olen kiitollinen siitä!) Silti en voi mitään sille, että välillä vähän ottaa päähän kyselyt, kun ei ole mitään uutta kerrottavaa. Kärsivällisesti olen yrittänyt vastailla heille. Hyvää he tarkoittavat. :)
Masuasukki: Mulla häpyliitoskipuja ollut tässä jo jonkin aikaa. Esikoisesta muistelen, että kivut alkoivat lähempänä synnytystä. Nyt tuntuu, että olen kärsinyt niistä joltain rv 20 lähtien..
Jannukka: Hyvä vaan jos olet saanut nukuttua ja olet hyvässä kunnossa. Synnytyskin sujuu sukkelammin.
Omaa: Eilen neuvolassa sanoinkin terkkarille, että olen ihan valmistautunut siihen että menee taas sen kaksi viikkoa yli LA:n. Terveydenhoitaja yritti sanoa, että synnytys voi hyvinkin alkaa tällä kertaa aiemmin. Enpä tiedä siitä. Yritän vissiin suojella itseäni pettymykseltä, mikäli la:n korvilla ei tapahdu mitään..