Milloin raskausvatsa alkoi näkymään?

@Yrttiteetä tekisi mieli nojuu kyllä. Mä kyllä joogassa oon huomannu ettei enää alavatsa jousta silleen että meinaa olla mahoton taipua niihin helpompiinkin liikkeisiin. Kiertoliikkeethän on ollukkin pannassa jo alusta asti.
Ahaa, kiinnostavaa tietää tuo kiertoliikkeistä! Tein viime viikolla astangajoogaa raskaana oleville sopeutettuna versiona (tosin youtubeenhan voi laittaa ihan mitä tahansa), mutta voi tietty olla että seisomasarjassa puristavat mahaa paljon vähemmän kuin istualtaan tehtävissä. Ja toki ne kierrot oli vähemmän intensiivisiä kuin normi-astangassa, kun kaikissa taivutuksissa aseteltiin jalat niin että maha mahtuu hyvin resien väliin eikä jää minnekään puristuksiin.

@Yrttiteetä tekisi mieli oho okei, käyn siis astangajooga tunneilla ja siellä ohjaaja sano mulle, että ei saa tehä mitään liikkeitä missä täytyy laittaa kantapää alavatsaan ja kiertoliikkeet pitää höllätä/lopettaa😮 ja on kyl jo pitkään huomannu et jos vähän liikaa tekee niitä kiertoja nii saattaa vihlasta alavatsaan. Mutta ne on tosiaan ihan niitä kiertoja, eteen taivutukset sun muut on ihan sallittuja (vaikkakin just niissä alkaa vatsa olee vähän tiellä)🙂

Paljonko ootte saaneet painoa nyt tähän mennessä?🙂 ootteko tunteneet vauvan liikkeitä?
Liikkeet tuntuu ja näkyy jo vatsan päältä jos sopivaan kohtaan osuu. 😄 Painoa on tullut nyt noin 7 kg. Mulla paino nousi ensin tosi nopeasti turvotusten takia ja jäi sitten siihen +6 kilon paikkeille jumittamaan, nyt alkaa turvotukset olla poissa ja hidas nousu alkanut.

Paljonko ootte saaneet painoa nyt tähän mennessä?🙂 ootteko tunteneet vauvan liikkeitä?
Mulla tuli myös 6 kiloa ekan ja tokan neuvolan välillä, nyt en oo uskaltanu käydä vaa alla. Turvotus ollu järkyttävää niin toivon et johtu siitä. Mitää överi herkutteluja/roskaruokaa ei oo ollu

@Onnellinen0910 mulla ei taida olla mahan muoto olla vielä selkeästi muuttunut raskausmahaa muistuttavaksi, mutta mun kehokriiseilyni (suru siitä ettenkö muka olisi yhtä viehättävä kuin aiemmin) alkoi kovasti helpottamaan viimeisimmän ultran ja yhä tiheämmin ja tiheämmin tuntuvien liikkeiden myötä. Helpompi hyväksyä että tämä on nyt kaikki niin kuin pitääkin, ja kehon muutos liittyy siihen että kasvatan sisälläni uutta pientä ihmistä 😊

Takaisin