Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahaa, kiinnostavaa tietää tuo kiertoliikkeistä! Tein viime viikolla astangajoogaa raskaana oleville sopeutettuna versiona (tosin youtubeenhan voi laittaa ihan mitä tahansa), mutta voi tietty olla että seisomasarjassa puristavat mahaa paljon vähemmän kuin istualtaan tehtävissä. Ja toki ne kierrot oli vähemmän intensiivisiä kuin normi-astangassa, kun kaikissa taivutuksissa aseteltiin jalat niin että maha mahtuu hyvin resien väliin eikä jää minnekään puristuksiin.@Yrttiteetä tekisi mieli nojuu kyllä. Mä kyllä joogassa oon huomannu ettei enää alavatsa jousta silleen että meinaa olla mahoton taipua niihin helpompiinkin liikkeisiin. Kiertoliikkeethän on ollukkin pannassa jo alusta asti.
Liikkeet tuntuu ja näkyy jo vatsan päältä jos sopivaan kohtaan osuu.Paljonko ootte saaneet painoa nyt tähän mennessä?ootteko tunteneet vauvan liikkeitä?
Mulla tuli myös 6 kiloa ekan ja tokan neuvolan välillä, nyt en oo uskaltanu käydä vaa alla. Turvotus ollu järkyttävää niin toivon et johtu siitä. Mitää överi herkutteluja/roskaruokaa ei oo olluPaljonko ootte saaneet painoa nyt tähän mennessä?ootteko tunteneet vauvan liikkeitä?
itsellä aivan sama olo vielä nyt rv 19+4Jotenkin odotan niin paljon sitä että vatsa alkaa näyttää vauvamahaltaJoko teillä on alkanut näkymään? Itellä rv 13+6 ja lähinnä vaan tuntuu lihavalta ja turvonneelta.