Milloin raskaustesti näytti plussaa

Niih, no jos meinasit huomenna tai ylihuomenna tehdä, niin mun järjen mukaan silloin kyllä pitäis jo näkyä :) Mut joskus testitki saattaa näyttää väärin. Voi näyttää negaa, vaikka oliski raskaana. En nyt halua pelotella, mut koita ny jaksaa vielä hetki tossa epätietosuudessa, kyllä se pian selviää :)
 
Oon kans kuullu ja lukenu noista että yli viikonki voi menkat olla myöhäs ja si näyttää haaleeta haamua. Pelkään vaan, että jos tää on jotai raskausjuttua et kaikki ei oo kunnos. Kohdunulkonen tai muuta sellasta. Sit tosi vaikee olla ettei mieli ja kroppa tee tepposia ku väkisinki asia pyörii kokoajan mielessä :/ tosi sekavat fiilikset, en tiä yhtää mitä sen testin haluaisin huomenna näyttävän :D ihanaa, että täällä voi puhua näistä mietteistä :)
 
Älä stressaa liikaa! :) Muistan itekki joskus pelänneeni kohdun ulkoista. kun munan johtimen kohdalla oli patti, ja mistä kaikesta muustaki oon huolehtinu... TURHAAN. Kohdun ulkoinen raskaus on aikas harvinaista :) Ja jos olis joku vikana, niin et sitä kuitenkaa vielä tiedostais ees kun testi näyttää negaa. Sit olis tietty eri jos plussaa näyttää ja sen jälkeen negaa, sit vois miettiä varhaista keskenmenoa. Mutta eiköhän siellä oo kaikki hyvin olit raskaana tai et :) Juu nää keskustelupalstat on kyllä ihania, kun voi nimettömästi kertoo kaikki itsestä noloimmatkin viat/huolet :)
 
Mietityttää olisinko raskaana. Mitään sen kummempia oireita eiole ollut ku väsyttää vaan koko ajan. Viimeiset kk aalkoi 7.6. Ja sen jälkeen joka vkn loppu olllut suojaamatonta ihan tarkoituksella. Raskauslaskuriin sorruin ja näytti että olisin 3vk ja 4 pv raskaana. Voiko siihen luottaa??
Kierto on jotakuinkin säännöllinen että pitäisi tämän viikon aikana alkaa. Millon voisin testata??
Kiitos vastauksista.
 
Se on ihan tosi yksilöllistä et kuinka nopeesti se hcg-pitoisuus alkaa nousta ja millä tahdilla niin on vaikee vastata. Useimmat raskaustestithän markkinoi itseään, että antaa vastauksen jo ekana päivänä kun menkkojen olis kuulunu alkaa. Täältä näitä juttuja kuitenkin lukee että jotkut on plussannu jo ennen sitä päivää, toiset suosittelee että odottais sen viikon niin olis mahdollisimman varma tulos eikä jäis testailun jälkeen epäselvyyttä.

Ite on ollu joka kerta menkat myöhässä varmaan melkein kaks viikkoo, niin eipä oo tarvinnu yrittää tulkita mitään epäselvää tikkua kun niin vahvat viivat on tuolloin jo ollu!

Ja jos oot nyt raskaana niin oot tänään raskausviikolla 4+0, luulis pystyvän jo testaamaan. Voihan sitä varmuuden vuoks ostaa vaikka muutaman testin niin jos näyttää negatiivista, voi varmistella parin päivän jälkeen uudestaan.
 
Mulla näytti plussat joskus 17.-18. toukokuuta tai pari päivää sen jälkeen. Tein vielä testin vähän myöhään, kun viimeks kun hätäilin tekemään kun menkat ei heti alkanu kun ois pitäny niin eikö vaan negatiivisen jälkeen seuraavan yönä alkanu moonikset. :-----D
Nyt tein viikon ylitse siitä, millon ois pitäny menkat alkaa ja sieltä se tuli - kaksi kivaa viivaa. (: :Heartred
 
Takaisin
Top