Milloin raskaustesti näytti plussaa

P

Piksu

Vieras
Lopetin pillerit lokakuun alkupuolella, sen jälkeen kuukautiset tulivat normaalisti. Nyt kierto kestänyt 32 pv, normaalikierto on 28 pv. Kp 21 oli niukkaa vuotoa muutaman tunnin ajan, samanlaista oli aiemmissa raskauksissani, joten ajettelin sen olevan kiinnittymisvuotoa. Olen tuntenut mielestäni selviä raskauden oireita (painontunne alavatsalla, kihelmöintiä, väsymystä ja rinnat olivat jonkin aikaa arat). testi näyttää kuitenkin negatiivista. Mielenkiinnosta kyselenkin, onko kenelläkään kokemusta, että testi näyttäisi plussaa vasta myöhemmin kuin heti ensimmäisestä menkkojen poisjäämispäivästä?
 
Ite olen suosinu viikon odottamista menkkojen pois jäännistä, ennen kuin teen testin. Yhden testin olen tehnyt juuri sinä aamuna kun piti alkaa, koska olin niin varma kierrosta ja siitä että olin raskaana.. Plussa oli. Mutta kyllähän tuo kroppa tekee sellasen kuperkeikan kun jättää pillerit pois, että en ihmettelisi jos sinullakin kierto hieman heittää :) Itellä ainakin käynyt niin,että pari kk saattaa olla säännölliset ja sit heittääkin viikolla.. Suosittelen odottelemaan ja tee vaikka alkuviikosta uusi testi :)
 
Eka raskaus 10 päivää siitä, kun menkkojen piti alkaa. Toinen raskaus, 3 päivää ennen...
 
Itse tein testin, kun menkat olivat 2 päivää myöhässä, ja plussa oli. Ei tarvinut uutta testiä tehdä, kun olin jo muutenkin varma raskaudestani.
 
Mulla todella säännöllinen kierto. Molemmista raskauksista tehnyt testin, kun menkat 2-3pvä myöhässä ja selvä plussa ilmestyi tikkuun välittömästi :) "Haamuviivan" olen saanut, kun tein testin viikkoa ennen, kuin menkat olisivat alkaneet.
 
Tänään tein taas testin, negaa näytti :sad001. Menen tänään lääkäriin, koska viikonlopun ajan oli alavatsa todella kipeä eikä menkkoja kuulu. En kylläkään usko olevani raskaana, lähinnä tuo vatsakipu askarruttaa ja valvottaa öisin... Niin, tuo aloitusviesti on minun, en vaan ollut sitä kirjoittaessa vielä rekisteröitynyt käyttäjäksi :).
 
Voi että:sad001 Toivotaan nyt niitä plussauutisisa kuitenkin. Älä sulje sitä vaihtoehtoa pois, vaikka negaa näyttiki, se ei välttämättä vielä merkkaa mitään :)
 
Lääkärissä käyty, enpä paljon viisastunut sillä reissulla :sad001. Lääkärin mukaan voin olla raskaana tai sitten en, kannattaa kuulemma testailla viikon päästä verinäytteestä. Vatsakivut hän laittoi pillereiden lopettamisen piikkiin. Alan epäillä kohta valeraskautta, kun ruokakaan ei maistu ja mikä huolestuttavinta, suklaalevy on pysynyt avaamatta jo pari päivää :confused:...
 
No voi hitto! Tiedän miltä tuntuu elää epätietosuudessa raskauksiin liittyen ja se jos mikä on ärsyttävää :| Toivotaan että niitä menkkoja ei sieltä kuuluisi :)
Itellä aina ollu ennen plussaa sellaset menkkakivut "nyt jos ei menkat ala, niin ei sitte koskaan." Toivottavasti sulla samoja kipuiluja :wink
 
vai onko se se sterssi joka saa kropan oireilemaan..
tosin itsellänikin huono olo ja ällöttäää,, taitaa olla syksy joka tän tekee.. :/
 
Mulla nyt menkat viis päivää myöhässä, testi puhdas nega. Mietin myös voiko siihen luottaa. Menkkamaisia kipuja, haukotuttaa, kokoajan etova olo, lämmöt vähä koholla, maha todella turvonnu ja sitä polttelee ja tänään pyörrytti pahasti, monta kertaa töissä piti istahtaa ja valahdin aivan valkoiseksi. Voiko olla, että on ns myöhänen plussa vai onko jotain vakavampaa, kenelläkään käynyt vastaavaa? Kiitos etukäteen vastauksista! :)
 
Unohdin mainita myös runsaantuneen valkovuodon ja kutinan alapäässä. Myös jalkapohjat ja kämmenet kutiaa, herään öisin kun niitä raavin ja pelkään että maksassa on jotain häikkää, eikö siihen liity tuollainen kutina :/
 
no voi että:sad001 Ei muutaku kohta taas uutta testiä, jospa sieltä tuliski toisenlaisia uutisia. Oireiden puolesta ainaki voisit plussata. No toivottavasti pian saat ainakin mielenrauhan tälle asialle!
 
Siks mua hämmentääkin kovasti ku ekana aattelin et vooooi hitto, paksuna ollaan mutta ei testin mukaan :D mun tukkakin rasvottuuhulluna, kokoajan sais pestä. Kaikki viittais raskauteen. Mielenrauhan todella haluaisin, tai varman negan jotta voi tutkia mistä tää kaikki johtuu. Muuten ei mitää, mutta vahingossa tuli touhuttua ilman kumia pariin otteeseen, jälkeenpäinselvis että oviksen aikoihin mikä selittää miksi olin niin kiimanen että ehkäsyt jäi! Eli mahdollisuus raskaudelle on annettu. Huomenna tai ylihuomenna ois menkat sen verran myöhässä että ku sillon nega tulee niin siihen voi kai jo luottaa varmaks?! Sinällää ei väliä onko plussa vai nega, kaikki käy mutta jotain ratkasua ny ja menkkoja pikkuhiljaa tähän osotteeseen :D
 
Ootko nyt tuon jälkeen tehnyt uutta testiä? Itsellä näytti plussaa jo seuravana päivänä siitä kun menkat olisi pitäny alkaa. No toivotaan jokatapauksessa, että lopputulos olis teille mieleinen oli sitten kummin vain:)
 
To piti alkaa, su aamuna viimeks tein testin. Puhdas nega. Ei vaan malttais odottaa että saa varman vastauksen eikä oo ollu mahdollisuutta terkas käydä testaa :/ noo kai se tästä. Tarkotus ei vielä ollu vauvaa hankkia, mutta tervetullut on jos tulee :)
 
Takaisin
Top