Milloin plussasitte?

Mä sain ekan plussan rv 3+3 ja sit digitestiin rv 4+0 tuli raskaana 2-3.
Mulla tosin on hcg-arvo ollut todella korkee, 4+3 arvo oli jo 1984 ja viikko sen jälkeen lähes 14 000.. Eli viikkloihin nähden arvo noussut todella nopeasti.

Nyt menossa 7+2 :)
 
Itse plussasin rv 4+1, maanantaina olis pitänyt menkkojen alkaa, ei alkanu ja tiistaiaamuna tein testin. Plussaa näytti ja siinä sitten ihmeteltiin miehen kanssa kahta viivaa testissä. :D Osasin kyllä odottaa, koska semmoset raskausoireet oli jo hyvissä ajoin ennen ku kuukautisten olis pitäny alkaa. Ja menkat ku on aina ollu kellontarkat, niin tiesin heti maanantai-iltana melkein et nyt se on menoa. 
 
Plussa pärähti testiin kun menkat oli muutaman päivän myöhässä.  Vaikka ei lasta olla  varsinaisesti yrittämällä yritetty, niin ihana yllätyshän tuo oli.  :) 
 
Itelle tuli sen verran vahva haamu plussa 6 pvää ennen menkkoja ettei pikkujouluissa viitsiny maistella. mutta sitten ihan selkee plussa tuli 4pvä ennen menkkoja. :)
 
Hmm, plussasin viime joulun jälkeen, joten taisin olla juurikin rv 4 + jotain :D Nyt on menossa jo 23+6 ja silti tuntuu että on niiiin pitkä aika laskettuun vielä. Esikoisen syntymästä on reilu 2 v aikaa ja en muista kunnolla siitä raskausajasta kun ne ihan viimeiset viikot. Niitä odotellessa tässäkin ;) Odottavan aika on pitkä, kirjaimellisesti.
 
Takaisin
Top