Milloin on sopiva aika pyytää kummiksi?

Meillä ekalla 4 kummia ja tokalla 5...uusi tulokas saa tod näk 4-5 kummia...kaksi on jo päätetty ja toiselta kysytty ja suostui :) onneksi on aikaa vielä pohtia :D
 
Mä oon kans pyöritelly mielessäni kummeja ja tällä hetkellä "tullinjalla" ois miehen veli (hänen ainut sisarus) ja mun nuorin veli, joka sopivasti aikoo kuulemma käydä riparin hiihtolomalla, joten mun ymmärtääkseni ehtis siis kummiksi.

Kummaltakaan ei oo vielä kysytty ja varmaan jätetäänkin se syntymän jälkeiseksi. Toisaalta oon myös pyöritelly parin kaveripariskunnan välillä, että pitäiskö pyytää heitäkin, mutta ehkä se tästä vielä kirkastuu. Miehen kans ei olla ees heistä edes puhuttu mahdollisina kummeina, itse vaan mielessäni miettiny.

Haluisin kuitenkin, että kummit ois sellaisia, joihin säilyis yhteys ja joiden kans ollaan varmasti tekemisissä. Mieskummit haluan siksi kun minun suvun puolesta ei miehiä paljon ole, kun tulevan vauvelimme pappakin (siis isäni) on jo kuollut. Ei siis sillä että isäni olisi kummiksi alkanutkaan, ajattelen vaan että kovin vähissä on itsellä ollut nuo miehen mallit eli toivoisin niitä meidän pienen elämään, niin tulee elostakin tasaisempaa. Naisia kyllä riittää lähipiirissä, siitä ei tuu pulaa!
 
Takaisin
Top