Milloin lokapoikaset syntyvät?

Jotenkin on sellanen tunne että pikkasen etuajassa tulis.... eli veikkaan viikon 38 loppua. 
 
[>:] Mitään onnistunut... siirrymme siis seuraavalle viikolle odottamaan... 
 
Olen toinen noista vko42 veikanneista. Oltiin tänään vielä sienestämässä ja metsässä painelin kallioita ylös ja alas. Ei ole oikein vielä tunnetta, että oltaisiin laitokselle lähdössä. Mitä enemmän liikun, sitä parempi on olo? Voi tuo synnytys tietty yllättääkin. Taidan varulta laittaa jo ostamani muovifroteen palasen lakanan alle. Toivottavasti ei hiosta liikaa.
 
Mä veikkasin parhaillaan kuluvaa viikkoa, kun kuvittelin, että kaikki r-diabeetikot käynnistetään viimeistään laskettuna. No ei niin kuulemma tehdä, varsinkin kun mulla on tuo painonkehitys ollut maltillista ja sikiökään ei ole iso. Toisaalta mulla on ollut jo ainakin pari viikkoa ihan lähtötunnelmia harvase päivä, kun vuorotellen kaikki synnytystä edeltävät oireet vaihtelevat, mutta aina ne laantuu johonkin. Todennäköisesti koko rahan edestä täällä odotellaan siis :)
 
ite oon veikannu et tulis 2.10, LA on 16.10

Saas kyllä nährä supistuksia alkanu tulla öisin ja välillä päivisinki, pitää vissiin itekki kokeilla tota saunomista :D koska yleensä ku olen raskausaikana käynyt saunassa niin on tullut ennakoivia supistuksia ihanan saunahetken :D voisi siis kokeilla sillon 1.10 ottaa oikeen kunnon löylyt :D
 
Takaisin
Top