Milloin lokapoikaset syntyvät?

Minsu

Vauhtiin päässyt keskustelija
Kun tuossa raskauden alkupuolella leikkisästi arvuuteltiin lokapoikastemme sukupuolia, niin tässä kohtaa voitaisiin arvailla sitä, millaisella innolla pikkuiset haluavat tulla tutustumaan masujen ulkopuoliseen maailmaan. Laittakaa myös tuonne alle kommentteihin mielessänne pyörivä ajankohta tai jos jollain "mummon kaiman kummilla" on vahva intuitio vauvanne syntymäpäivästä, niin voidaan sitten jälkikäteen pohtia, pitikö etiäiset paikkaansa.

Äänestyskysymys siis kuuluu: Milloin arvailette lapsen syntyvän?
 
Tää on yx niistä asoista raskaudessa, joista ei koskaan tiedä [;)] Meillä on tyttö syntyny 37+6, eka poika 38+1 ja toka poika 39+1. Jos jotenkin päättelyjä tekee jo siitä, että sanotaan raskauksien kestävän pidempää mitä useampi niitä on takana, niin sit tää kolmas poika syntyy varmaan sit 39+3[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Tosin mä varmaan "sorrun" samaan kuin kaikissa muissakin raskauksissa, että rv 36 jälkeen sanon moneen otteeseen masulleni, että nyt saa syntyä, kun sairaalassani saa tuon viikon jälkeen synnyttää aikaisintaan[;)]
 
Mulla on jostain syystä semmoinen tunne, että ajoissa sieltä tullaan.
Kun on esikoinen kyseessä, niin en osaa tätä mitenkään perustella,
mutta sanotaan nyt vaikka, että syntyy 38+3 eli 17.10.
 
Ajatukset tähtää siihen äippäloman alkuun, eli noin viikolle 35-36. Ja vaikka laskettu aika on vasta lokakuun lopussa (29.10), pidän syyskuuta silti todennäköisempänä... mun tytöt ovat syntyneet 33+6 ja 35+0, mutta poika (joka on kyllä luonteeltaankin hitaampi ja rauhallisempi) vasta 38+0 eli voihan olla että tämäkin poika viihtyy masussa pidempään. Tiedän kyllä jo etukäteen että jos yli 36 mennään, niin olo on jo tosi tukala. Nyt jo kohtu painaa kylkiluita, eli tilaa ei ylhäällä enää ole. Sanoi neuvolalääkärikin viime viikolla, että tuskinpa tämäkään raskaus viikolle 40 menee.
 
Ihan alussa ukon kaa veikkailtiin päivämäärä, millon syntyy. Mies sanoi 12.10 itse sanon 1.10. Virallinen la on 10.10.

Jotenkin on ollut koko ajan sellainen tunne, että tuo on isompi, kuin la sanoo. No, jännä nähdä [:)]
 
Tännehän on tullut monta arvausta jo. Näyttäisi siltä, että valtaosa odottaa tulokasta vähän etuajassa. Saas nähdä :)
 
Veikkasin 37+, jotenkin vaan sellainen tunne.. tai ehkä se on toiveajattelua, kun mieluummin vähän etuajassa kuin myöhässä. Laskettu aika 9.10., välillä se tuntuu hirveän kaukaiselta, välillä taas hirveän lähellä tuntuu olevan.. 
 
Jostain syystä tuli semmonen kutu, että mennään ainakin sen viikon yli...
 
Hauskaa nähdä miten kaikilla oikeasti menee. Suurin osa synnyttää kuulemma 40+3. En tiedä onko keskiarvo vai se että niillä päivillä eniten. Näin meillä sanottiin synnytysvalmennuksessa.[:)]
Mä ainakin joudun leikkaukseen ennen laskettuapäivää, mutta milloin niin se jää nähtäväksi.[:)]  Täällä Tyksissä jahkataan aina viimeiseen asti päivämääristä.
 
Meillä on toinen syntynyt 38+5 ja toinen 41+3, nyt toivoisin et tulee vähän aikaisemmin, joku 38+ olis hyvä [;)]

Saas nähdä kuinka käy, nyt on herra laskenut vähän alemmas. Näin ei ole kummassakaan aikaisemmassa käynyt.
 
Jotenkin koko ajan ollut tunne että tulee ennen laskettua-aikaa joten veikkaan viikkoa 38+ [:)]
 
Mä veikkasin 39+ päiväks oon veikannut 17.10 eli sunnuntailapsi,mies veikkaa että syntyy LA:Na eli 20.10.oishan tuo laskettu aika hieno päivämäärä(20.10.2010)
[:)]
 
Jos mä saisin valita synnytyspäivän, voisi olla 10.10.10, sunnuntai. Silloin olisi jo rv 37+2, ja oltaisiin hyvin turvallisilla viikoilla. Veikkaan kuitenkin aikaisempaa historiani tuntien, mut tuon voisi ottaa tavoitteeksi [;)]

Edellistä lasta odottaessani heitin herjana jossakin vaiheessa, että ystävänpäivä olisi kiva. Sit kyllä vähän peruin puheitani, kun huomasin, että ollaan vasta rv 35. Mut kuinka ollakaan, 14.2.06 klo 2 heräsin siihen että lapsivesi meni, ja neiti syntyi aamulla klo 6, eli silloin herjasta tuli totta!
 
[:@] Pahalta näyttää, ettei mun arvaus osu oikeaan... vaikka onhan tässä vielä vajaa vuorokausi aikaa... Pitänee tänään käydä pitkällä lenkillä, syödä erittäin tulista ruokaa, siivota, harrastaa seksiä ja saunoa kunnolla illalla... [:)]
 
Mulla ois vielä viikko aikaa... Pe 1.10. on tähtäyksessä...heh!!! LA siis su 10.10.

Blingalle tsemiä, että onnistuis [:D]
 
Takaisin
Top