Milloin ensimmäiset hankinnat vauvalle?

Ensimmäisiä hankintoja aletaan tekemään

  • Heti

    Äänet: 5 10.4%
  • Ensimmäisen ultran jälkeen

    Äänet: 11 22.9%
  • Ensimmäisen kolmanneksen jälkeen

    Äänet: 13 27.1%
  • Toisen kolmanneksen jälkeen

    Äänet: 15 31.3%
  • Vasta kun on pakko

    Äänet: 4 8.3%

  • Kaikki äänestäjät
    48
Me löydettiin kirpparilta 5e:llä ihana 62 senttinen toppapuku, jospa se menis vähän pienempänä paremmin tämän talven. :) Ja vaatteita tosiaan kirpparilta löytyy vaikka yli tarpeiden. :grin Vaunut on sitten se murheenkryyni.. millaset ois hyvät ja mitä vois niistä maksaa ja mistä löytäis just ne hyvät.. :confused:

Niin ja ei olla pk-seudulta, niin en osaa suositella mitään..
 
Mä oon ostanut turvakaukalon+telakan, kaukalolle sopivat matkarattaat, sitterin (käytettynä), stokken tripp trapp syöttötuolin (kun sattui kaverilla olla hyväkuntoinen ja sopivanvärinen=pähkinänruskea käytettynä mynnissä :wink ja sitte muutamia vaatteita. Äiti on ostanu pieniä bodeja kirppiksiltä...Hoitopöytä ja pinnasänky pitäs vielä löytää, mutta varsinkaan hoitopöytää ei tahdo olla missään myynnissä sellasta, kun haluisin. Haluisin sellasen valkosen (tai tummanruskean) vähän vanhanaikasen ainakin kolmi-laatikollisen version...Pinniksellekin on kans tiukat kriteerit, pitää olla laskettava laita, pohjan korkeuden säätömahdollisuus, väri valkoinen tai tummanruskea ja hinta mieluusti alle satasen :wink Taidetaan ikeasta pinnis hakea jos ei jostain ilmaannu hyväkuntoista kriteerit täyttävää käytettyä yksilöä. Yhdistelmävaunut on luvannut iskä sponssata ja kahden merkin vaiheella oon, joko Emmaljungat tai sitte Gessleinit. Gessleinit ois tietty halvin tilata Saksasta (eikä niitä oikeen ole myynnissä missään kaupoissa täällä Etelä-Pohjanmaalla päin, jotta pääsis "koe-lykkimään"), mutta en tiä jaksanko siihen ruveta...Onko muuten muilla kokemuksia vaunujen tilaamisesta ulkomailta?
 
Reginaveritas. Asutko missä päin? Täällä keravalla on ainakin toi Olivers. Tarjontaa tosi paljon ja mistä ite tykkään on siisti, eikä haise. Sit Rekolas on kuulema joku, en muista nimeä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minipallo: Hyvinkäällä asun, joten Kerava on varsin hyvä kohde. :) Tarkoitatko tommoista, joka löytyy Palokorvenkadulta?
 
Takaisin
Top