Milloin aiotte kertoa raskaudesta?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Onitus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me aateltiin kertoa huomisen nt ultran jälkeen jos kaikki hyvin.. Ostin kangasvärejä ja teen isoveli 2017 paidan pojalle ☺️ vois myöd tehä itelle paidan joss mahan kohalla ois teksti loading... Ja alla palkki jota nyt värittäis 25% sit puolessa välissä 50% ja kun 3/4 menny ni 75% ja la 100% ☺️ ois hauska mut mitenköhän siihen noi prosentit sis kirjattuu ilman et tulis suttunen.. Ehkä siihen palkin sisään ja sitten värittäs ne ain piiloon seuraavas osiossa :)

Mä ehkä värittäisin noi kaikki eri väreillä, enkä kirjottais suoraan sitä prosenttilukua. :D sit siitä tajuaa kuka tajuaa mut vois tulla siistimpi? Hyvä idea kyllä! :)

QUOTE="Nonni, post: 2045557, member: 98287"]Mä ehkä värittäisin noi kaikki eri väreillä, enkä kirjottais suoraan sitä prosenttilukua. :D sit siitä tajuaa kuka tajuaa mut vois tulla siistimpi? Hyvä idea kyllä! :)[/QUOTE]
Toi voiski olla kiva. Tarvii vaan ostaa kaks väriä lisää :)

Me aateltiin nyt rupee kertoon kun ultrassa kaikki hyvin :)

Oon rv 12+3 ja kävin nt ultrassa viime perjantaina. Mä kerroin tänään mun vanhemmille ja veljille. Yhdelle kaverille oon kertonu jo heti plussan jälkeen. Vanhemmat otti asian tosi hyvin ja haluaisivat kuulemma kertoa asiasta jo kaikille. Vähä jännitti raskauden kertominen kun tuleva lapsi on heille ensimmäinen lapsenlapsi.

Nuorimalle veljelle (8v.) kun kerroin niin sanoi vaan että 'toivottavasti susta tulee hyvä äiti' :joyful: Kertoi, että meidän täytyy nyt ekana ostaa vaunut ja vauvanruokaa :happy119 Halusi hän myös tulostaa oman kuvan ultrakuvasta :angelic:

Me kerrottiin myös eilen lapsille (9ja6) niin eivät millään meinanneet uskoa ja sanoivat koko ajan että huijaatte :D Poika 6v sanoi että toivottavasti on totta kun hän on niin toivonut pikkusisarusta... Mutta uskoivat sitten kun näytin kuvat :) paljon kyselivät kaikenlaista, tyttö 9v enempi käytännön järki juttuja ja poika taas sitäsuntätä.. Sanottiin myös mummulleni 90v ja sanoi että aavisti sen minun silmistä kun nähtiin muissa merkeissä toissapäivänä... mutta kiva kun on nyt kerrottu niin ei tarvitse salailla.

Lähimmät sukulaiset ja ystävät tietää jo, mutta nyt np-ultran jälkeen en aio salata muiltakaan. Eli sitä mukaa kun vatsan kasvu bongataan tai aihe tulee muuten puheeksi, niin myönnän mielelläni. :) Mitään FB-päivitystä tms. tuskin ainakaan ennen syksyä.

Me mennään tänään miehen mummolle ja enolle kylään niin puetaan isovelipaita päälle :) saas nähä kuin nopsaa huomaa :)

Kyllä sitä on paskoja suhtautumisia pomoilta. Tottakai nyt on ihmiset kesälomilla ja loma aika mut on kyllä ihme suhtautumista. Toisaalta se on lohduttavaa et muillakin on vastaavia kokemuksia. Eikö pomo siinä nimenomaan ota aina riskin kun palkkaa 3-kymppisen naisen? Mut eihän kukaan oo korvaamaton työssä. Tuskin siitä kukaan pomo ottaa nokkiinsa et joku murtaa kätensä ja on kuukauden saikulla...

Ja uskomatonta tosiaan et 2010-lukua eletään.

Mä en varmaa Facebookiin laita ollenkaan tai ehkä sit kun meitä on 4 niin vähän oon siellä kirjotellu viimeisen 1,5 vuoden aikana. Eikä ainakaan puolitutuille joista ei oo vuosiin kuulunu mitää oo kiva ees huhuilla.

Muokattu viimeksi:
Mulle kävi pieni kämmi ton face kans ku laitoin sinne et "odottaa lasta" ja piti olla niin et näkyy vaan mulle mut kui ollakkaa oli sit yleinen näkyvyys ja kerkes hetken siin olemaan ni johan kaikki on juorunnu jo vaikka mitä.. Noh, nyt tietää sit kaikki, mut eipä sillä niin väliä ole, ku jossai kohtaa kuitenki sana levii :)

Mää en millään malttais odottaa keskiviikon nt-ultraa! Jos kaikki on hyvin, kerrotaan heti sen jälkeen miehen vanhemmille ja sisaruksille. Sitten keskiviikkona paljastan asian myös mun muutamalle ystävälle, joille ei olla vielä kerrottu :happy:

Mä kerroin ekana yhdelle parhaista kavereistani vähän ennen juhannusta, joka itse sai ihan vasta vauvan ja minusta ja miehestäni tulee tän lapsen kummeja. Sit kerrottiin mun vanhemmille, kun oltiin heidän luona juhannuksena käymässä. Sit seuraavaksi mun veljelle ja sen vaimolle (joka myöskin viimesillään raskaana) ja sit anopille, appiukolle ja miehen siskolle. Nyt sit ultran jälkeen on kerrottu muutamille muille ystäville sekä sit mä ilmotin omalle esimiehelleni myöskin.
Tuskin tää minunkaan esimies hyppy riemusta, mut onnitteli kuitenkin ja kysyi millonka LA.

Mä kerroin omille vanhemmilleni sekä isovanhemmille jo rv 7, kun pitkästä aikaa olin kylässä kotipaikkakunnallani, enkä tiennyt milloin nään seuraavan kerran. Ehdottomasti kasvotusten halusin kertoa. Miehen vanhemmille ja sisaruksille kerrottiin rv 9. Yhdelle kaverille kerroin heti plussan jälkeen ja tässä nyt pikkuhiljaa muillekin paljastanut. Töissä jäin kiinni rv 10, kun kantelin eväitä töihin, enkä normaalisti niin ole tehnyt, vaan menin syömättä koko päivän. Ja kahvikupposesta kieltäytyminen aiheutti kans kyselyitä loppuporukalta. En olisi halunnut, että töissä tietävät niin aikaisin, mutta toisaalta mitäpäs sen on väliksi, ei mulla kuitenkaan ole kuin pari hassua viikkoa jäljellä töitä, kun vielä kesälomakin pitämättä. :)

Aattelin ens viikolla soittaa toiselle mummolle ja kertoo hänelle ja sit kerron serkuille ja kummeille. Niitten kautta yleensä lähtee puskaradio suvussa kiertämää hyvin eikä ihan jokaiselle tarvii ite kertoo. Nii meillä on aina suvussa toimittu. Ainoostaan harmittaa kertoo mummolle puhelimessa kun asuu niin kaukana ja nyt halus ite sitte viimesellä mennä hoitokotii ni en tiiä miten sinne pääsis ees käymää :sad001 jännittää mummon reagointi ku oma elämäntilanne muuttu äskettäi iha päälaellee ja ootan lasta yksin ja oon 19. Mummo ei välttämättä ymmärrä tätä ku on ite jo 91 vuotias ja just nii vanhan kansan ihmine ku olla ja voi

Toiselle mummolle ja ukille kerroin muutama viikko sitte ku ukki on huonossa kunnossa ettei tiiä kuin kauan elää enää. Lisäks tietää aika monta kaveria, sisarukset, iskä ja sen naisystävä sekä lapsen isän äiti ja muutama kaveri

Minä jäin taas tänään kiinni parille sukulaiselle. Pakkohan se oli myöntää kun suoraan kysyttiin :grin

Mun vanhemmille kerrottu heti ultran jälkeen maanantaina, ja olivat mun mielestä ihanan yllättyneitä ja iloisia toisesta lapsenlapsesta :)

Takaisin