Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on lauantaina ystävän polttarit ja vähän jännittää jäänkö kiinni. Onneks ne on kuitenkin alkoholittomat niin ei tartte sen puolesta selitellä.. Mutta jos olo on näin kaamee ja ruoka ei mee alas, niin apua :D
Onko väärin nauttia ihan täysillä jo raskaudesta, siitäkin huolimatta että se voi mennä vielä kesken?
Ollaankohan menossa samoihin polttareihin, kun mullaki ois ens la alkoholittomat ja samaa mietin kans?Hauska sattuma! Onneksi seuraavalle päivälle on iltavuoro, nii seki vähä pelastaa, jos joku sattuukin alkoa ottaan heh.
Apua :D ompa hauska kyllä..! Missä päin juhlitte? Jos haluut kertoo![]()
Nää oon Oulun alueella. Mites teillä? :)
Eipä se isimies kellekkään kuulu.. Pyörrät vaan vastauksen tyyliin kyllä sellanen löytyy tms.. Ja kerrot vaan niille kelle haluut :) törkeetä ois kyllä ees tentata isimiestä yksin odottavaltaMä olen kertonut siskolle ja yhdelle ystävälle. En kerro muille ennekun olen varmemmilla vesillä. Viimeksi oli aika inhottavaa, kun sitten tulikin km.
Töissä kerron sitten kun on pakko eli kun maha alkaa kasvamaan :) En koe tarvetta kertoa aikaisemmin.
Hieman jännittää, miten selviän isäkyselyistä, koska saan lapsen yksin. Mutta eiköhän niistäkin jollain tyylillä selviä.

) niin kerroin jo nyt. Heille itkisin kuitenkin jos kesken menee.