Milloin aiotte kertoa raskaudesta?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Onitus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on lauantaina ystävän polttarit ja vähän jännittää jäänkö kiinni. Onneks ne on kuitenkin alkoholittomat niin ei tartte sen puolesta selitellä.. Mutta jos olo on näin kaamee ja ruoka ei mee alas, niin apua :D

Mies halusi kertoa äidilleen eilisen ar-ultran jälkeen, joten kerrottiin nyt sit myös mun perheelle.

Työkavereilta yritän pitää salassa np-ultraan asti, mutta en tiedä osaanko valehdella, jos joku kysyy.

Kerrottiin heti kahdelle parhaalle kaverille ja loput saa tietää sitte heinäkuussa, jos/kun ensimmäinen kolmannes on ylitetty turvallisesti.

Meillä on kesäkuussa häät, joissa on tietysti paljon sukulaisia. Tosin voin vielä selittää juomattomuuttani sillä, että imetän esikoista, mutta se voi olla että sitä ennen tulee kerrottua jo muutamalla lähimmälle.

En ole vielä kertonut muille paitsi miehelleni. Hän ajattelee, että kerrotaan vasta kun kriittisin aika on ohi. Tosin onhan tämä vasta kolmas päivä kun tiedän olevani raskaana (4+3) mutta en kykene salailemaan tällaisia asioita. Kuinkahan malttaisi olla?! Olen niin onnellinen!

Onko väärin nauttia ihan täysillä jo raskaudesta, siitäkin huolimatta että se voi mennä vielä kesken?

Mulla on lauantaina ystävän polttarit ja vähän jännittää jäänkö kiinni. Onneks ne on kuitenkin alkoholittomat niin ei tartte sen puolesta selitellä.. Mutta jos olo on näin kaamee ja ruoka ei mee alas, niin apua :D

Ollaankohan menossa samoihin polttareihin, kun mullaki ois ens la alkoholittomat ja samaa mietin kans? :grin Hauska sattuma! Onneksi seuraavalle päivälle on iltavuoro, nii seki vähä pelastaa, jos joku sattuukin alkoa ottaan heh.

Ollaankohan menossa samoihin polttareihin, kun mullaki ois ens la alkoholittomat ja samaa mietin kans? :grin Hauska sattuma! Onneksi seuraavalle päivälle on iltavuoro, nii seki vähä pelastaa, jos joku sattuukin alkoa ottaan heh.

Apua :D ompa hauska kyllä..! Missä päin juhlitte? Jos haluut kertoo :rolleyes:

Mekin odotellaan varmaan np-ultraan ennen kuin kerrotaan perheille, ainakin näin mies on halunnut tähän saakka aikasempien raskauksien kanssa. Yhdelle työkaverille olen kertonut, hän on tiennyt siitäkin että alettiin vauvaa yrittää. Itse en ehkä facebookiin laita kuin loppuvaiheessa.. mutta saa nyt nähdä. Onneksi ei ole juhlia tms. tulossa niin niistä selittelyistä pääsee.

AamuElokuun, ei ole väärin nauttia täysillä raskaudesta heti, sehän on ihana että on luottavainen ja nauttii! Ja jokainenhan kertoo missä vaiheessa haluaa, ei mikään ratkaisu väärin ole. Kaikki ollaan erilaisia ihmisiä, käsitellään asioita eri tavalla. :)

Tänään neuvolaan ja miehen isä kihlattuineen tulee tyttöä (1v 3kk) siksi aikaa katsomaan. Ja nämähän ei vielä tiedä raskaudesta. Selitin jotain ympäripyöreetä lääkäristä. Vähän hermostuttaa kun anopinpuolikas on utelias tapaus ja kyselee ihan varnasti :D

Meillä oli just pari päivää plussan jälkeen tuparit, joten jouduin kertomaan heti kaikille Edellinen raskaus oli päättynyt maaliskuussa, josta oltiin myös kerrottu kaikille hyvissä ajoin.. Olisin halunnut hieman pidempään odotella tällä kertaa, mutta eiköhän nyt kaikki mene hyvin ja mitä sitä salailemaan! Sen myös opin että kaikki on myös silloin tukena jos jotain ikävää tapahtuu. Olisi kamalaa pitää sellaista asiaa vaan itsensä sisällä.

Mä olen kertonut siskolle ja yhdelle ystävälle. En kerro muille ennekun olen varmemmilla vesillä. Viimeksi oli aika inhottavaa, kun sitten tulikin km.
Töissä kerron sitten kun on pakko eli kun maha alkaa kasvamaan :) En koe tarvetta kertoa aikaisemmin.
Hieman jännittää, miten selviän isäkyselyistä, koska saan lapsen yksin. Mutta eiköhän niistäkin jollain tyylillä selviä.

Mä olen kertonut siskolle ja yhdelle ystävälle. En kerro muille ennekun olen varmemmilla vesillä. Viimeksi oli aika inhottavaa, kun sitten tulikin km.
Töissä kerron sitten kun on pakko eli kun maha alkaa kasvamaan :) En koe tarvetta kertoa aikaisemmin.
Hieman jännittää, miten selviän isäkyselyistä, koska saan lapsen yksin. Mutta eiköhän niistäkin jollain tyylillä selviä.
Eipä se isimies kellekkään kuulu.. Pyörrät vaan vastauksen tyyliin kyllä sellanen löytyy tms.. Ja kerrot vaan niille kelle haluut :) törkeetä ois kyllä ees tentata isimiestä yksin odottavalta

Me kerrotaan mummuille ja papoille kun eka ultra on takana! Mutta sanotaan kyllä että on salaisuus vielä ainakin vkolle 12.

Nyt olen kertonut vanhemmilleni sekä parille ystävälle. Tekisi kyllä mieli kertoa vielä kahdelle lapsuuden ystävälle, joista toinen tällä hetkellä synnyttämässä itseasiassa. Heille kertoisin kuitenkin vaikka km tulisikin.

Töissä en aio kertoa vielä pitkään aikaan ja omille mummuille kerron sitten kun np-ultra on takana sekä myös muille ystäville. Mies saa päättää koska hänen puolen sukulaisille kerrotaan :happy:

No mies tänään sitten isälleen puhelimessa kertoikin. Oli sanonut että "Minä arvasin! Minähän arvasin!" Oli naisystävälleen sanonut, että katsotaan niin minulla on kuitenkin neuvola tai joku. Ja oli minulta meinannut kysyä "miten meni neuvolassa, eikun lääkärissä?" :grin Selvännäkijä.

Laitoin sitten myös parille parhaalle ystävälle viestiä. Oli tarkoitus laittaa vasta ekasta ultrasta, mutta koska kaupunki on tehnyt säästöjä (ei enää varhaisultraa neuvolan tarjoamana ja neuvolakäyntejä karsittu. Minullakin seuraava vasta syksyllä :bored: ) niin kerroin jo nyt. Heille itkisin kuitenkin jos kesken menee.

Eli nyt tietää siis minun kaksi siskoa, miehen sisko, miehen isä ja naisystävä, miehen kolme kaveria ja minun kaksi kaveria. Eli aika monta jo. Nyt sitte pidetään lopuilta salassa ainakin np-ultraan, joka onkin viikolla 12.

Takaisin