Olis ihan kiva, että tämä on vaan joku jakso. Yhden yön on tällä viikolla nukuttu kunnolla (3,5h, 3h, 2,5h pätkillä). Viime yö oli kaiken huippu: 1,5h, 1,5h, 2h ja sit sen jälkeen ehkä max 30min omassa sängyssä ja kun otin viereen syöttääkseni niin nukahti siihen heti. Omaan sänkyyn ja kohta taas siellä itku. Ja sama homma...taas viereen ja nukahti, välillä söikin, mutta sitten taas sama rumba. Jätin viereen lopulta, mutta en pystyny ite nukkuun kunnolla. Aamulla sitten söi vasta 12 seuraavan kerran. Eihän sitä tarvii aamulla syödä, kun on aamuyö tankattu [&:]
Mä oon iloinen jos yö on menny niin, et syödään 3h välein. Sillon on ihan jes fiilis. Mut nää kymmenen kertaa yössä jutut ei oikein naurata pitemmän päälle.Onneks mies hoiti nyt vauvaa aamulla ja lähti nyt lenkillekin sen kanssa...meen ite koittaan saisko unta palloon. En tiedä voisko olla kylmä, ite oon viluinen aina iltaisin, vaikka sisällä on 23 astetta. Kokeilen ens yönä lämpimämpää peittoa vauvalle, mutta tuskin siitäkään kiinni...
Mä oon iloinen jos yö on menny niin, et syödään 3h välein. Sillon on ihan jes fiilis. Mut nää kymmenen kertaa yössä jutut ei oikein naurata pitemmän päälle.Onneks mies hoiti nyt vauvaa aamulla ja lähti nyt lenkillekin sen kanssa...meen ite koittaan saisko unta palloon. En tiedä voisko olla kylmä, ite oon viluinen aina iltaisin, vaikka sisällä on 23 astetta. Kokeilen ens yönä lämpimämpää peittoa vauvalle, mutta tuskin siitäkään kiinni...