Mulla tosi vähän oireita, mutta uusimpana nyt toissapästä lähtien kuuma saa otsan särkemään, mikä on ollut aiemmissa poikaraskauksissa yksi selkeä oire.
sitten yli viikon kestänyt vaiva on kuivat limakalvot alapäässä, mikä tekee petipuuhista mahdottoman tällä hetkellä ja välillä jopa vuotaa verta, esim eilen saunan jälkeen tuli taas. Sellaisia ihan pikku pisteitä vaan paperiin, eli ei edes mitään ns. tiputteluvuotoa. Aluksi heitin heti hanskat tiskiin, että veri valuu kohdusta/kohdunsuulta, mikä kielii itsellä ainakin alkavasta keskenmenosta. Peruin jopa varhaisultran siksi joku päivä sitten
kuitenkin eilen havaitsin että veri ei vuoda sisältä, vaan tuosta mistä yleensä paperilla pyyhkäisee. Nyt vähän rauhoituin, sillä raskaustesti oli niin vahva ja tuli tuo selkeä "poikaoire". Mulla on taustalla 3 spontaania km ja yksi kkm ja tämä raskaus eroaa ainakin niistä spontaaneista km paljon raskaustesteiltään ja oireiltaan. Toki tuo kkm pelko on vielä olemassa, sillä silloin raskaus oli täysin normaali ilman mitään vuotoja. Ajattelin huomenna soittaa ja varata neuvolan. Jos en sitä kautta pääse ultraan, niin sitten varaan taas itse ja yritän olla perumatta aikaa vielä, kun vakavaa vuotoa ei ole eikä kipuja.
Oma fiilis on koko ajan jotenkin varma tästä raskaudesta, mikä myös poikkeaa km raskauksiin. Kuitenkin vähän on oppinut olemaan varuillaan ettei tipaha korkealta. On se oma fiilis kuitenkin aika epäkelpo mittari onnistumiselle..
Oma fiilis on koko ajan jotenkin varma tästä raskaudesta, mikä myös poikkeaa km raskauksiin. Kuitenkin vähän on oppinut olemaan varuillaan ettei tipaha korkealta. On se oma fiilis kuitenkin aika epäkelpo mittari onnistumiselle..
Mulla monet ruoat pahensi tota, niin aika tarkasti sai sitten katsoa mikä sopi vatsalle sillä hetkellä 
), huonosti nukuttuja öitä ja pientä etomista koko ajan. Tuntuu, että koko ajan pitäisi syödä jotain suolaista. Aamukahvi ei eilen maistunut ekaa kertaa.
Väsyttää ja ihan koko ajan.