Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rintojen arkuutta ja alavatsan täyteläisyyttä. Tänään menin hölkkäämään 15 min ja nyt on alavatsa kovin kipeä, harmittaa! Automaattisesti odottaa, että vuoto alkaa kun alavatsa kipeä, vaikka todennäköisesti vain ärsyyntynyt hölkkäyksestä. Jotenkin oletin, että näin varhaisessa vaiheessa voisi vielä hölkkäillä ja tehdä rankempaakin treeniä, mutta en taida sitten uskaltaakaan.
Kyllä mun ymmärtääkseni ekalla kolmanneksella pitäisi olla varsin turvallista liikkua samalla lailla kun ennen raskauttakin, toki olon sallimissa rajoissa. Mun piti jättää viimeksi juoksu aika varhaisessa vaiheessa pois liitoskipujen vuoksi, mutta liikuin sitten muuten läpi raskauden ihan reippaastikin välillä, toki fiilistä kuunnellen.
Mulla ei tunnu rinnoissa mitään. Mutta ei tuntunut kuopuksestakaan ja silloin oli hoitona lääkkeellinen pas, kuten nytkin. Esikoisesta ja syksyllä keskenmenneestä rinnat olivat ihan järkyttävän arat ja turvonneet, mutta niissä oli kyse ivf-stimulaatiokierrosta, jossa taas pelkkä lääkitys aiheuttaa jo rintojen arkuutta.
Mulla on nyt parina-kolmena päivänä ollut lievää etomista ja pieniä, "keskitettyjä" menkkamaista kiristelyjä kohdun tienoilla. Viime yönä tunsin ihan selvän "pallon" tossa alavatsalla, kun makasin kyljellä ja jalat koukussa. Sairastuin ennen joulua flunssaan ja vaikka pahin on ohitettu, niin olossa tuntee, ettei ole vielä ihan kunnossa. Eilen illalla röyhtäilin non-stop kävelylenkillä.
Tänään olis 5+0. Eilisen verikokeen tuloksia odottelen edelleen.
Joo sain ne myöhemmin samana päivänä. Verikoe oli dpo20 ja hcg oli silloin 3570. En saanu mitään viitearvoja, kun ite katoin tuloksen. Mut laskin tuosta taaksepäin ja kyllä se on ollut oletettavasti ihan hyvällä tasolla jo dpo14. Ainakin korkeampi kuin viime raskaudessa, mutta ei se silloinkaan huono ollut.Joko oot Chard saanut verikokeiden tulokset?
Mulla tänään 5+1, ei ihmeempiä tuntemuksia. Ehkä pientä ällöttävää oloa tai sitten kuvittelen vaan