Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, tissien vihlonta on kyllä kamalaa. Enkä ymmärrä miks ne tarvii ihan näin pitkään valmistautumisaikaa, luulisi että vähän myöhemminkin ehtisi kasvaa.
Toisaalta hyvä kun on oireita, koska raskaus paljastui jo töissä . Eipähän tarvii piilotella kaikkia iltapäivän eväitä ja mukamas jatkaa kahvinjuontia. Tää kahvi on kyllä uusi juttu, aiemmissa raskauksissa ollut mitään ongelmaa juoda kahvia, pikemminkin ongelma oli rajoittaa sitä juontia.
Kuinkas paljon sitä kahvia saikaan juoda? Mulla oli esikoisen kanssa lähes alusta asti niin, ettei kahvia tehnyt mieli sitten yhtään. Vaihdoin teehen.
Mä laskin suosituksista, että kaks isoa kuppia täyttää sen. Normaalisti on saattanut mennä viisi, kun töissäkin on niin hyvää kahvia nykyään.
Munkin täytyy varmaan opetella juomaan teetä nyt sitten.
Mulla oli eilen aamupäivällä (dpo 11) pientä tiputtelua. Heti pistää tietenkin miettimään, onko tämäkin sitten kuitenkin kemiallinen raskaus. Vielä ei kovin paljoa tullut, mutta saa nähdä... Heinäkuussa mulla oli kemiallinen/varhainen km, joten palaa luonnollisesti mieleen se. Tänään plussa oli kuitenkin testissä vielä vahvistunut vähän eilisestä. Kai tässä täytyy vaan odotella ja katsoa miten tilanne kehittyy. Onneksi mulla on ensi ti vielä hcg verikoe, kun raskaus on Pas-hoidolla saanut alkunsa. Näkee sitten ainakin millainen se hcg:n taso on silloin.