Mulla esikoisen raskaus oli kaikin puolin helppo. Loppuajasta selkä temppuili ja suonta veteli. Alussa ollu muuta ku tissi kipu. Nyt on sitte hirvee olo ollu monta päivää ja lämmötki nousi. Tiedä sitte onko joku tauti vai onko näitä oireita..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nollasta sataan parissa sekuntissa, ja normaalisti olen aika leppoisa, saa enempi ärsyttää ennenkuin hermostun. Mutta nyt ei tosiaan paljon tarvitse... Huhhuh... Raskaana oon kyllä aina ollu vähä enempi tämmönen 

Onko muite kella oireet hävinneet?
Huolestuttaa kun raskausoireet hävinneet. Väsymystä kuitenkin vielä on mutta eipä juuri muuta. Toki eipä tässä ennestään mitää isompia oireita muutenkaan ollut... Nyt vaan mietityttää että onko kaikki ok. Toista varhaisultraakaan ei tekisi mieli maksaa..![]()
se ainakin helpotti vähän mun oloa.Onko muite kella oireet hävinneet?
Huolestuttaa kun raskausoireet hävinneet. Väsymystä kuitenkin vielä on mutta eipä juuri muuta. Toki eipä tässä ennestään mitää isompia oireita muutenkaan ollut... Nyt vaan mietityttää että onko kaikki ok. Toista varhaisultraakaan ei tekisi mieli maksaa..![]()
Mulla hävisi lähes kokonaan pariksi-kolmeksi päiväksi. Tänään taas etonut, turvottanut ja väsyttänyt koko päivän. Nyt 8+3. Mutta olen menossa uudelleen varhaisultraan jo tiistaina. Tuplat nyt ja kkm taustalla, joten haluan mennä.Onko muite kella oireet hävinneet?
Onko muite kella oireet hävinneet?
Olen kyllä varannut myös toisen varhaisultran, jotta ei tarvitsisi odottaa niin kauan
Eikö tuosta pitäisi jo olla sairaalahoidossa? Ootko soittanu neuvolaan tai mihinkään ja kertonut noin vakavasta pahoinvoinnista?Oksennan noin 20x päivässä, alkaa ihan jo riittää. Liikun sohvan, wcn ja jääkaapin väliä. Kaupassa käyn välil kun on pakko ja saa raitista ilmaa. Oikeestaan kaikki liikkuminen on pakotettua. Mutta, jossain vaihees tän on pakko helpottaa. Joku muukin täällä sano et käy välil vaan valittamas huonoa oloa et ei oikeen muuhun kykene, ymmärrän täysintsemppiä kaikille oireettomille ja oireellisille etenkin, kyllä tää tästä, toivon mukaan pian
![]()
Niin ja mop
Eikö tuosta pitäisi jo olla sairaalahoidossa? Ootko soittanu neuvolaan tai mihinkään ja kertonut noin vakavasta pahoinvoinnista?
vettäkin vetelen reilusti koska helpompi oksentaa. Pari tuntia on sellai max minkä pystyn olee ja välillä onneks myös yöt. Toissayönä meni kyllä 5 asti oksentaen jotta jaksoin 9 taas alottaa. Katon viel ens viikon ja sit kyllä soittelen neuvoja :)Onko muite kella oireet hävinneet?

Tää ummetus on aiheuttaa niin kovaa vatsakipua että itkettää eikä pysty suorassa olee
Oksettaa (tätä voisi sanoa loputtomiin), syömisen jälkeen etenkin, onneksi harvoin tarvitsee oksentaa. Tänä aamuna 10 minuuttia aamupalasta tuli kaikki ulos. Vitamiinia myöten olettaen kun just olin senki ottanu..
Väsymys on aika raskasta töidenki kannalta..