Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla alkoi 24/7 krapula ja öisin janottaa ja sit tietty pitää rampata vessassa kokoajan :inpain: ja mä oon kokoajan ihan loppu. Jännä sinänsä, et vaikka oireita on vielä vähän, niin ei tälläsiä ollut yhdessäkään aikasemmassa raskaudessa. Edes tuplista..o_O :think005

Pahoinvoinnin/ säännöllisen nälän lisäksi kevytunisuutta ja nukun vähemmän kuin normaalisti. Varmaan tuosta yhtälöstä johtuu myös se, että palelee jatkuvasti vaikka oon kuulemma itse kuuma kuin kekäle.

Samaistun! Mulle mies sanoi ihan samaa, että oon kuulemma ihan kuuma. Ja palelee ihan hirveästi. Lämpöjä tässä on koholla, mutta kai siinä jotain muutakin fysiologista ilmiötä voi olla taustalla, en tiedä. :rolleyes:

Täällä kanssa tällä viikolla löyti kyllä sellanen ällötys perille että. Ajatus ruoasta ällöttävä ja jopa jätin tänään jäätelön kesken parin ekan lusikallisen jälkeen, se on epänormaalia :nailbiting:

Mulla oli tänään niin hirveä väsy jo aamupäivästä, et olin iloinen kun oltiin mökillä mun vanhempien kanssa jotka sit touhusi esikoisen kanssa. Mä itse kykenin 1,5 h ajan vaan torkkumaan sohvalla ja raottamaan satunnaisesti silmiä tarkastellakseni mitä ympärillä tapahtui. Aivan epätodellinen olo kyl tän kans, ens viikolla mies lähtee taas töihin niin varman pakko pitää itsensä kokoajan ylhäällä ja liikkeellä niin ei iske väsy päälle:grin

Mua pissattaa, pissattaa ja sit taas vähän pissattaa. Siis niin raivostuttavaa. Kävin kotona vessassa just ennenkun lähdettiin kavereiden luokse ja sinne päästyä jouduin oven avattua melkeinpä juoksemaan vessaan. Matka kesti jopa puoli tuntia. Nyt odottelen tässä unta, mutta ku ei, ku mua vähän pissattaa!

Tulihan ne oireet sieltä ryminällä: rinnat kovin arat, tekisi mieli olla yläosattomissa koko ajan :hilarious: ja pahoinvointia alkaa hiljalleen olla. Toivottavasti ei tulisi yhtä pahana kuin esikoisesta, nimimerkillä pää pöntössä 24/7 viikot 6-15...

Tänään ei ollut aamulla enää pahoinvointia, mutta kauppareissulla hieman etoi. Eilen illalla oli pientä kipua häpyluun seutuvilla, ei ollut alavatsassa vaan selvästi vielä alempana. Vähän vihlaisuja ja sellaista outoa tunnetta. Ilmeisesti viimeisellä kolmanneksella jo yleistä, mutta luin, että voi jo ihan alussakin tulla.

Mulla nyt 6+ viikolla ollu tissit tosi arat, pissalla ravaaminen ehkä vähän helpottunut. Etomista edelleen, mut vain sen yhden kerran oksentanut. Huimaus jatkuu ja nälkä tulee edelleen tosi pian

Nälkä, mutta en keksi mitään mitä haluaisin syödä, kaikki meidän jääkaapissa olevat asiat inhottaa. Jos jotain haluaisin niin ehkä dippailla kasviksia valkosipulidippiin, voi kun mulla ois nuita! Ja niin nuutunut ja energiaton olo, varmaan osittain tästä vähästä ruuasta...

Mun hajuaisti on nyt hieman ylikierroksilla. Jotkut perus kotiruoat (esim kinkkukiusaus ja makaronilaatikko) haisee voimakkailta ja pahoilta. Hedelmät on nam useassa eri muodossa.
Eilen oli taas jokseenkin krapulainen olo ja vatsaa jomotteli. Tänään ollut rauhallisempaa, mutta nyt illasta ku käytiin esikoisen kanssa pesulla, vatsaa vihloi oikein terävästi pari-kolme minuuttia. Hieman oikealta puolen. Meni kuiten ohi. Nyt ois viikot 7+2.

Aamulla ei ollut ollenkaan pahoinvointia ja nukuin hyvin pitkään, tästä huolestuneena itkeskelin koko aamun ja olin hyvin iloinen kun tuli 3h myöhemmin tuttu paha olo. Mies totesi, että yleensä kuuluisi olla ihan toisinpäin tyytyväinen :hilarious:

Eilen alkoi tämäkin unohtunut oire, hajusteet. Hyi hitto. Lähti vaihtoon pyykinpesuaine, käsienpesuaine, dödö.. tuli kyllä flashbackit mieleen hyvin tehokkaasti, neutraalilla mennään (ehkä pari tippaa eteerisiä sillon tällön..) seuraavat pari kk. Lähdenkin tästä taas kaulailee tota arabialaista:hungover::grin

Mua on kanssa alkanut nyt palella! Piti ihan kysyä mieheltä, kun taapero otti vaatteet pois ja leikki nakuna majan rakennusta (perus sunnuntai) että onko täällä oikeasti noin lämmin. Ite katselin tätä villapaitaan ja vilttiin kääriytyneenä.

Myöskin sammuin sohvalle, kun aloin miettiä, olisiko jo taaperon päiväuniaika - olikin äidin :grin

Meillä on onneksi hyvin vähän hajusteita käytössä muutenkaan, koska kyllä, ne iskevät heti kanveesiin. Samoin jääkaapin sisällön tuijottelu. Teen sitä silti usein, koska nälkä on kova, ällötyksestä huolimatta.
Rv 7 tai 8, luulen.

Minuakin on palellu tänään, ja muulloinkin ainakin parin kolmen viikon ajan. Oon nyt nukkunu täällä kotonani aitassa, ja mies käväisi sieltä joskus illalla jotain hakemassa ja sanoi sitten tultuaan takaisin sisälle, että miten sinä voit siellä kuumuudessa nukkua :eek: ja kun menin sitten sinne nukkumaan, niin ihmettelin vaan että kuumuudessa? Ja käperryin palellen tiukasti peittoni alle...

Takaisin