Oireita ei ole oikeastaan ollenkaan. Nippailua alavatsalla ja pientä närästystä, muutoin täysin oikeastaan normaali olo. Hämmentävää kylläkin, mutta ehkä ne sieltä hiipii... toivottavasti ei vaan tuu sit samalla 10 kerralla![]()
ei mullakaan ole oikeastaan muuta kuin rinnat arat ja väsymys. Alavatsa nippailuja valittelin kanssa, mutta eilen ultrassa sano että mulla on kysta oikealla puolella että todennäköisesti ne nippailut johtu myös siitä
mä ainakin nautin tästä että ei suuremmin mitään ole, ei ollut esikoisestakaan. Mulla on jotenkin niin hyvä ja rauhallinen olla. Mieskin sano eilen ultran jälkeen ettei uskonu että olisin oikeasti raskaana kun ennen olen ollut oikein kunnon hormonimyrsky 

Myös vatsan turvotus on kadonnut, kun eilen vielä naureskelin jäätävälle turvotukselle. Alavatsaa nippailee menkkamaisesti, ei kuitenkaan mitään kovia kipuja ole ollut. Vuoto oli suht niukkaa kuitenkin, ei jäänyt siteelle, ainoastaan pyyhkiessä jäi paperiin. Äääh ei pää meinaa kestää tätä epätietoisuutta. Jos meinaa mennä kesken niin saisi sitten mennä kunnolla. Nyt 5+2 ja esikoisen aikana ei ollut vuotoa laisinkaan, toisin en muista harrastettiinko mitään alkuraskauden aikana 

Veikkaan kyllä että osa tästä väsymyksestä johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta.