Mulla kans tuhrutellut pyyhittäessä lauantaista lähtien. Silloin 6+0. Esikoisesta vuoto alkoi samaan aikaan, mut silloin oli runsaampaa, ihan kirkasta verta vuosi kunnolla. Onneks ylihuomenna pääsee ultraan katsomaan onko siellä alkio elossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onneksi ei tarvitse teidän montaa päivää odottaa kun saatte varmistuksen tilanteesta. Toivotaan kaiken olevan hyvin :angelic:Mulla kans tuhrutellut pyyhittäessä lauantaista lähtien. Silloin 6+0. Esikoisesta vuoto alkoi samaan aikaan, mut silloin oli runsaampaa, ihan kirkasta verta vuosi kunnolla. Onneks ylihuomenna pääsee ultraan katsomaan onko siellä alkio elossa.

Mua väsyttää, ei ihan älyttömästi, mutta normaalia enemmän kuitenkin. Nyt rv 5+5. Esikoisesta väsytti ihan todella paljon, vaikka nukuin 12-14h yöllä ja silti nukahtelin työmatkoilla bussiin. Sillon tosin lopetin kaiken kofeiinin käytön plussaan, nyt juonut aamukahvin + teetä.Onko teillä alkanut väsymys? En muista koska mulla alkoi se esikoisessa tai keskenmenneessä, mut vielä tässä 5+6 on ainakin sen suhteen vielä ihan normi olo.
Onko teillä alkanut väsymys? En muista koska mulla alkoi se esikoisessa tai keskenmenneessä, mut vielä tässä 5+6 on ainakin sen suhteen vielä ihan normi olo.
Mua väsyttää, ei ihan älyttömästi, mutta normaalia enemmän kuitenkin. Nyt rv 5+5. Esikoisesta väsytti ihan todella paljon, vaikka nukuin 12-14h yöllä ja silti nukahtelin työmatkoilla bussiin. Sillon tosin lopetin kaiken kofeiinin käytön plussaan, nyt juonut aamukahvin + teetä.
Sukkapuikkovihlaisut on taalla. Todella inhottavia.
Joo, unettomuus on täällä kans. En saa unta tunteihin ja aamuyöllä useimmiten herään. Mutta se väsymys alkaa varmaan tulla pian. Nyt on aamusta asti ollut aika kauhea pahoinvointi. Yritän vain tsempata itseni juoksemaan, se auttaa vaikka siihen on lähtiessä vaikea uskoa.Mulla on väsymystä, mutta sitten kuitenkin myös unettomuutta. En meinaa saada illalla millään unta, vaikka tunnen itseni kuinka väsyneeksi. Esikoisen aikaan menin kaks viikkoa todella pienillä unilla alkuraskaudessa, menin työterveyteen itkemään että oon ihan loppu, sain vastauksen ”sua taitaa vaan vähän jännittää” Huoh, onneks tilanne ei ole nyt niin paha.
. 
Mulla oli kans eilen eka. Mihis ne nyt liittyikään?
Täällä on nyt ollut useampi päivä vähäoireisia, vatsaa on alkanut turvottelemaan ja epösäännölliset etomiset on lähinnä aamupäivisin mukana, mut jotenkin en osaa huolestua kun ensi viikolla jo tilanne selviää ultrassa. Esikoisenkin odotusaika oli melko vähäoireista, joten ehkä pääsen nytkin vaan vähällä. :)
Oon alkanut miettiä, et voisiko vähäiset oireet viitata siihen et tulisi toinen poika, kun mennyt nämä ekat viikot ainakin aikalailla samoin kuin esikoisen kohdalla.![]()

Tää oireettomuus on kyllä vähintäänkin outoa, ei oikein mitään muuta kuin nännien arkuus ja sekin tuntuu vähän helpottavan![]()
Tosi kiva!
Väsymys näyttäytyy myös pelkkänä haukotteluna. Ihan muutamia jomotuksia ja vihlaisuja on päivittäin, rinnat ei enää oikeastaan ollenkaan arat.