Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla kans tuhrutellut pyyhittäessä lauantaista lähtien. Silloin 6+0. Esikoisesta vuoto alkoi samaan aikaan, mut silloin oli runsaampaa, ihan kirkasta verta vuosi kunnolla. Onneks ylihuomenna pääsee ultraan katsomaan onko siellä alkio elossa.

Mulla kans tuhrutellut pyyhittäessä lauantaista lähtien. Silloin 6+0. Esikoisesta vuoto alkoi samaan aikaan, mut silloin oli runsaampaa, ihan kirkasta verta vuosi kunnolla. Onneks ylihuomenna pääsee ultraan katsomaan onko siellä alkio elossa.
Onneksi ei tarvitse teidän montaa päivää odottaa kun saatte varmistuksen tilanteesta. Toivotaan kaiken olevan hyvin :angelic:

Täällä on nyt ollut useampi päivä vähäoireisia, vatsaa on alkanut turvottelemaan ja epösäännölliset etomiset on lähinnä aamupäivisin mukana, mut jotenkin en osaa huolestua kun ensi viikolla jo tilanne selviää ultrassa. Esikoisenkin odotusaika oli melko vähäoireista, joten ehkä pääsen nytkin vaan vähällä. :)

Oon alkanut miettiä, et voisiko vähäiset oireet viitata siihen et tulisi toinen poika, kun mennyt nämä ekat viikot ainakin aikalailla samoin kuin esikoisen kohdalla. :bookworm::Heartblue

Onko teillä alkanut väsymys? En muista koska mulla alkoi se esikoisessa tai keskenmenneessä, mut vielä tässä 5+6 on ainakin sen suhteen vielä ihan normi olo.

Onko teillä alkanut väsymys? En muista koska mulla alkoi se esikoisessa tai keskenmenneessä, mut vielä tässä 5+6 on ainakin sen suhteen vielä ihan normi olo.
Mua väsyttää, ei ihan älyttömästi, mutta normaalia enemmän kuitenkin. Nyt rv 5+5. Esikoisesta väsytti ihan todella paljon, vaikka nukuin 12-14h yöllä ja silti nukahtelin työmatkoilla bussiin. Sillon tosin lopetin kaiken kofeiinin käytön plussaan, nyt juonut aamukahvin + teetä.

Mua väsyttää normaalia enemmän, mutta voi vaihdella jopa päivittäin. Joskus on suhteellisen normaali olo, joskus taas olen ihan väsynyt koko päivän. Olen kyllä vähentänyt kahvinjuontia nyt raskausaikana, joten sekin varmaan vaikuttaa. Ja taas toisaalta nyt kesälomaillessa saa huilattua myös päivällä.
Itse muistelisin aiemmista raskauksista, että eka kolmannes on ollut väsymyksen kannalta pahin ja sen jälkeen on vähän helpottanut.

Mua väsyttää, ei ihan älyttömästi, mutta normaalia enemmän kuitenkin. Nyt rv 5+5. Esikoisesta väsytti ihan todella paljon, vaikka nukuin 12-14h yöllä ja silti nukahtelin työmatkoilla bussiin. Sillon tosin lopetin kaiken kofeiinin käytön plussaan, nyt juonut aamukahvin + teetä.

Sama! Jäätävä väsynys iskenyt. Tuntuu ettei mikään unimäärä riitä tänään rv 6+4 ja ehkä pikkuhiljaa pientä helpotusta väsymyksen suhteen viimeviikoon verrattuna. Mä lopetin kans kahvin juonnin, varmasti vaikuttaa..

No mulla ollut kans tuo jäätävä väsymys aiemmin, mutta en vain muista koska alkoi. Ei kuitenkaan vielä ihan vkoilla 4-5 muistaakseni. Kahvia olen vähentänyt kolmeen, mutta jos menee kuten aiemmin, se sit loppuu kuin seinään joku pvä eikä kuppiakaan mene alas pitkään aikaan. Loma varmaan myös vaikuttaa, ei tarvitse tsempata juuri joten voi ottaa paljon iisimmin, istua sohvalla eikä tehdä mitään.

Mulla on väsymystä, mutta sitten kuitenkin myös unettomuutta. En meinaa saada illalla millään unta, vaikka tunnen itseni kuinka väsyneeksi. Esikoisen aikaan menin kaks viikkoa todella pienillä unilla alkuraskaudessa, menin työterveyteen itkemään että oon ihan loppu, sain vastauksen ”sua taitaa vaan vähän jännittää” Huoh, onneks tilanne ei ole nyt niin paha.

Mulla on väsymystä, mutta sitten kuitenkin myös unettomuutta. En meinaa saada illalla millään unta, vaikka tunnen itseni kuinka väsyneeksi. Esikoisen aikaan menin kaks viikkoa todella pienillä unilla alkuraskaudessa, menin työterveyteen itkemään että oon ihan loppu, sain vastauksen ”sua taitaa vaan vähän jännittää” Huoh, onneks tilanne ei ole nyt niin paha.
Joo, unettomuus on täällä kans. En saa unta tunteihin ja aamuyöllä useimmiten herään. Mutta se väsymys alkaa varmaan tulla pian. Nyt on aamusta asti ollut aika kauhea pahoinvointi. Yritän vain tsempata itseni juoksemaan, se auttaa vaikka siihen on lähtiessä vaikea uskoa.

Mulla siis vasta dpo10, menkoista laskettuna 3+3. Tuun tänne purkamaan olojani. Jotenkin tuntui alusta asti et nyt varmaan tärppäs. Paineen tunnetta alavatsassa on tuntunut jo neljä päivää. Kun kumartuu tuntuu kun olis kanamuna mahassa. Se on kaikissa aijemmissakin raskauksissa ollut. Etonut tietyt hajut ja maut. Kahvi on närästänyt niin että oksennus tullut.

Mulla on normisti oviksesta menkkoihin asti kipuja. Menkat on yleensä pelastus, koska sit ne kivut loppuu. Nyt ei oo niitä ollut ollenkaan :) . Tärisen täällä vaan jännityksestäni :hilarious: .

Ärsyttää tää hetki kun ei vielä oo oikeen kummallakaan puolella, en enää oo ”yrittäjä” mut odottajien näkökulmasta en oo vielä kunnolla sitäkään :grin . No aloin nyt kirjotella tänne et pääsisin tohon suljettuun ryhmään joskus ja toivottavasti :happy:

Täällä on nyt ollut useampi päivä vähäoireisia, vatsaa on alkanut turvottelemaan ja epösäännölliset etomiset on lähinnä aamupäivisin mukana, mut jotenkin en osaa huolestua kun ensi viikolla jo tilanne selviää ultrassa. Esikoisenkin odotusaika oli melko vähäoireista, joten ehkä pääsen nytkin vaan vähällä. :)

Oon alkanut miettiä, et voisiko vähäiset oireet viitata siihen et tulisi toinen poika, kun mennyt nämä ekat viikot ainakin aikalailla samoin kuin esikoisen kohdalla. :bookworm::Heartblue

Kuten nytkin, mä olin ekasta vähäoireinen, mut meillä tyttö :p:joyful:

Tää oireettomuus on kyllä vähintäänkin outoa, ei oikein mitään muuta kuin nännien arkuus ja sekin tuntuu vähän helpottavan :bored:

Tää oireettomuus on kyllä vähintäänkin outoa, ei oikein mitään muuta kuin nännien arkuus ja sekin tuntuu vähän helpottavan :bored:

Mulla myös vähäoireista. Tsemppiä Turotus, nautitaan siitä että ruoka vielä maistuu. :)

Muokattu viimeksi:
Täälläkin vähäoireista. o_O Ainoa mikä on pysynyt nyt pari viikkoa koko ajan on röyhtäily. :laughing001 Tosi kiva! :cool14 Väsymys näyttäytyy myös pelkkänä haukotteluna. Ihan muutamia jomotuksia ja vihlaisuja on päivittäin, rinnat ei enää oikeastaan ollenkaan arat.

Saapa maanantaina ultrassa nähdä, onko kaikki kunnossa vähäoireisuudesta huolimatta.

Vähäoireista täälläkin tänään gyne jälkeen vihloi vähän. Laskettu aika 12.3 RV 5+5 eli ihan oikein tuntuisi olevan ja mä oon vaan ihan hurjana siitä et siellä on joku . Ja luulin että oon pienemmissä viikossa menossa mut näin. Et Näin se hcg ei nouse kaikille yhtä nopeasti

Takaisin