Millaisia raskausoireita sinulla on?

Tsemppiä Biiby! Kiva kun sait ajan noin pian niin ainenkin saa selvyyden asiaan. Pidämme täällä peukkuja jotta kaikki hyvin siellä. :Heartred
 
Biiby toivottavasti kaikki kunnossa ja jaksamisia :3some


Felia, kyllä! motivaatio monessa asiassa täys nolla, haluaisi vaan olla tekemättä mitään mutta kun ei voi:banghead:
 
Kiitos ryhmäläiset tsempeistä. Kävin ultrauksessa ja minun tapauksessani vuoto tarkoitti tuulimunaa. Sain lähetteen eteenpäin. Tänään tuli jo enemmän vuotoa ja toiveena onkin, että lähtisi itsestään tyhjenemään. Haikein mielin teidät hyvästelen. Tämä kirjoittelu ja teidän kirjoitustenne lukeminen oli todella antoisaa ja sitä aina oikein odotin. Nyt vuorostani tsemppaan teitä ja toivon teille muille vauvoja syliin siellä joulun tienoilla. :Heartred
 
Halauksia Biiby :Heartred oon kokenut saman, tuulimunasta meni pari viikkoa ja olin uusiksi raskaana, toivottavasti sulle käy samalla tavalla!
 
Kiitos ryhmäläiset tsempeistä. Kävin ultrauksessa ja minun tapauksessani vuoto tarkoitti tuulimunaa. Sain lähetteen eteenpäin. Tänään tuli jo enemmän vuotoa ja toiveena onkin, että lähtisi itsestään tyhjenemään. Haikein mielin teidät hyvästelen. Tämä kirjoittelu ja teidän kirjoitustenne lukeminen oli todella antoisaa ja sitä aina oikein odotin. Nyt vuorostani tsemppaan teitä ja toivon teille muille vauvoja syliin siellä joulun tienoilla. :Heartred
Voi ei.. Ikävä uutinen. Tsemppiä jatkoon ja kaikkea hyvää!
 
Ikävä kuulla Bilby. Voimia :Heartred Kirjoitit kauniisti ja ihanasti! On ikävää kun tässä viestittely-yhteisöksi jo muodostuneessa joudutaan jättämään hyvästejä.
 
Voi ei, pahoitteluni Biiby :sad001 Voimia! :Heartred
Ei näitä uutisia toivoisi kenellekkään.
 
Pahoittelut Biiby ja paljon voimia! Tiedän liiankin hyvin, miltä susta tuntuu :sad001
 
Kiitos ryhmäläiset tsempeistä. Kävin ultrauksessa ja minun tapauksessani vuoto tarkoitti tuulimunaa. Sain lähetteen eteenpäin. Tänään tuli jo enemmän vuotoa ja toiveena onkin, että lähtisi itsestään tyhjenemään. Haikein mielin teidät hyvästelen. Tämä kirjoittelu ja teidän kirjoitustenne lukeminen oli todella antoisaa ja sitä aina oikein odotin. Nyt vuorostani tsemppaan teitä ja toivon teille muille vauvoja syliin siellä joulun tienoilla. :Heartred

Pahoitteluni ja jaksamisia hirmuisesti:Heartpink
 
Kiitos ryhmäläiset tsempeistä. Kävin ultrauksessa ja minun tapauksessani vuoto tarkoitti tuulimunaa. Sain lähetteen eteenpäin. Tänään tuli jo enemmän vuotoa ja toiveena onkin, että lähtisi itsestään tyhjenemään. Haikein mielin teidät hyvästelen. Tämä kirjoittelu ja teidän kirjoitustenne lukeminen oli todella antoisaa ja sitä aina oikein odotin. Nyt vuorostani tsemppaan teitä ja toivon teille muille vauvoja syliin siellä joulun tienoilla. :Heartred

voimia :Heartbigred
 
Tänään itsellä 6+5 ja tuli ensimmäinen oksu hampaiden pesun jälkeen. Nyt ollut 4 päivää lievää pahoinvointia, mutta saa nähdä alkaako tästä pahentua vai oliko vain satunnainen kerta
 
8+0 ja koko aamun ollu huono olo ja aamupalakin meinas jo ylös tulla.. :depressed: just tähän aikaa esikoisestakin alkoi, joten vähän osasin kyl epäillä.
 
Tänään itsellä 6+5 ja tuli ensimmäinen oksu hampaiden pesun jälkeen. Nyt ollut 4 päivää lievää pahoinvointia, mutta saa nähdä alkaako tästä pahentua vai oliko vain satunnainen kerta

Täälläkin tänään 6+5 ja pahoinvointi on hiipinyt suurimmaksi osaksi päivää. Alkoi pikku hiljaa viikon alussa. Saa nähdä mihin suuntaan tästä mennään.
 
Täälläkin tänään 6+5 ja pahoinvointi on hiipinyt suurimmaksi osaksi päivää. Alkoi pikku hiljaa viikon alussa. Saa nähdä mihin suuntaan tästä mennään.
Täällä myös 6+ 5 ja ontto olo ollut vatsassa pidempään. Kuin olisi hirveä nälkä koko ajan, mutta samaan aikaan vähän etova. Nyt muutamassa päivässä voimistunut. Herättää myös välillä öisin. Rinnat myös todella kipeät.
 
Itsellä tuli tänään ihan vain sellainen huomio/vinkki muille, joilla rinnat suurentuneet myös jo. Pukekaa rintaliivit ennen farkkujen jalkaan kiskomista >D Itse kun aina hieman hyppään ilmaan kiskoessa housuja jalkaan niin johan tuntui rinnoissa mojovalta "hölskyessä". Nyt muistaa pukea rintsikat ensin
 
Takaisin
Top