Millaisia raskausoireita sinulla on?

Hajuaisti on ärsyttävän tarkka.. Mun mielestä kokoajan kaikki haisee pahalle tai kauheen voimakkaasti. Ällöttävä ja miehellä menee ihan hermo kun kokoajan valitan, että haisee milloin mikäkin kamalalle :yuck:
 
Hajuaisti on ärsyttävän tarkka.. Mun mielestä kokoajan kaikki haisee pahalle tai kauheen voimakkaasti. Ällöttävä ja miehellä menee ihan hermo kun kokoajan valitan, että haisee milloin mikäkin kamalalle :yuck:
Mulla oli jossain vaiheessa tää sama! Varsinkin miehen hengitys... :wtf: (en siis normaalisti oo ikinä huomannut, että haisisi) :hilarious:
 
Mulla oli jossain vaiheessa tää sama! Varsinkin miehen hengitys... :wtf: (en siis normaalisti oo ikinä huomannut, että haisisi) :hilarious:

Sama täällä :hungover: Ajoimme autolla ja piti pyytää ilmastointi täysille ja miestä olemaan hiljaa, kun oli niin huono olo (en kehdannut sanoa että sun hengityksen takia siis) :confused::grin Salaiselle puolelle kerroin myös, että laatta lensi toissapäivänä, koska käsidesi haisi niin kamalalle :meh:
 
Oikeastaan kahdesti on ollut sellainen tilanne, että haju on ollut niin paha, että oksennus on käynyt lähellä. Eka kerta oli kun työpaikan miesten vessan viemäri oli mennyt tukkoon ja koko avokonttori haisi siltä itseltään ja viemäriltä. Toisen kerran oli kun lounasravintolassa intialaisen näköinen mies istui muutaman metrin päähän ja haisi hyvin voimakkaasti jollekin hyvin imelälle (ilmeisesti hän käytti jotakin hajustetta). Itse siedin alkuraskaudesta huonosti kaikkea imelää ja imelän hajuista. Mielitekoja ei juurikaan missään vaiheessa ole ollut. Hampaiden pesu aiheutti ensimmäisellä kolmanneksella yökkimisrefleksin, jos erehtyi harjaamaan liian takaa.
 
Takaisin
Top