Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mä jotenkin luulen, että salilta harvemmin tulee kauheen hurmaavan tuoksuisia sulhoja kotiin. Taisit tulla vaan järkiis! :laughing001

Salin jälkeen nimenomaan haisu tosi hyvä :grin Töiden jälkeen ei, haisi kamalalta, jotenkin metalliselta :arghh:

Mulla ei aamulla menny farkun nappi kiinni kunnolla :confused: Liekö syynä ruoka vaiko turvotus :woot:
 
Mulla ei aamulla menny farkun nappi kiinni kunnolla :confused: Liekö syynä ruoka vaiko turvotus :woot:

Sama vika täällä, jäätävä turvotus. Odottelen kauhulla (vielä tässä kohtaa) milloin eka onnittelee tulevasta vauvasta! :laughing002
 
Mahdollisen ovulaation aikoihin monta päivää sattu alavatsaa, olin ihan varma et menkat alkamassa. No siitä nyt pari viikkoa ja plussa tuli. Nyt sit odottelen alkaako oireet, ekasta raskaudesta oireita, (pahoinvointi) alkoi siinä 5-6vko ja tokassa oireita ei ollut ollenkaa.
 
Hellou! Mulla ollut kuvotusta/pahoinvointia koko ajan ja alkos jo ennen raskaustestiä eilen aamulla nousi kyllä sitten jo ihan uudelle levelille: töissä piti miettiä voiko ottaa asiakkaita vastaan ku mietin lentäjä heti laatta vai kohta. Tänä aamuna ihan jäätävä olo! kaks edellistä raskautta mennyt samaan malliin viikolle 16(????!!) asti. Joten olisiko jollain jotain ihmeparannusvinkkejä/edes helpotusta asiaan?

Muista oireista on oikeastaan vain turvotus =näytän siltä et olisin jo tosi raskaana iltaisin
 
Täällä 5+6 (tai 6+0) ja melko vähillä oireilla olen päässyt toistaiseksi. Turvostus on ajoittain ihan mahdonta, lisäksi paleltaa ihan hulluna (palelen kyllä normaalistikin, mutta nyt mennyt mahdottomaksi). Ajoittain palan tunnetta kurkussa / etovaa oloa, mutta ei todellakaan kovin pahaa toistaiseksi.
 
Muokattu viimeksi:
Turvotus on kyllä tosi ärsyttävää! Kaikki istuvat housut ahistaa ainakin jossain määrin jo ja pariin kertaan oon jo miettinyt, kaivaisiko raskaushousut edellisestä kerrasta jo esille :grin Varsinkin töissä ärsyttävää, kun siellä pitää olla siistit vaatteet eli puristavat housut myös...
Mulla myös käynyt pari kertaa mielessä, että joutuukohan tässä raskaudessa ihan oksentamaan pahasta olosta, kun viimeksi oksensin vain kerran ja sekin oli migreenin vuoksi myöhemmillä viikoilla.. :depressed:
 
Mulla on alavatsan jomotusta ollut koko tämän viikon. On niin vahva raskausolo, mutta en uskalla vielä iloita, koska en oo varma onko plussa vai ei. Auttakaa, mitä mieltä tästä tuloksesta. Tänään kp 26/30. Dpo:sta ei varmuutta. o_O
 

Liitteet

  • 20190906_182221.jpg
    20190906_182221.jpg
    6.7 KB · Katsottu: 26
Hellou! Mulla ollut kuvotusta/pahoinvointia koko ajan ja alkos jo ennen raskaustestiä eilen aamulla nousi kyllä sitten jo ihan uudelle levelille: töissä piti miettiä voiko ottaa asiakkaita vastaan ku mietin lentäjä heti laatta vai kohta. Tänä aamuna ihan jäätävä olo! kaks edellistä raskautta mennyt samaan malliin viikolle 16(????!!) asti. Joten olisiko jollain jotain ihmeparannusvinkkejä/edes helpotusta asiaan?

Muista oireista on oikeastaan vain turvotus =näytän siltä et olisin jo tosi raskaana iltaisin
Ootko tai onko muut koittanu niitä jotain rannekkeita, mitä apteekissa ainaki myydään pahoinvointiin? Onko niistä ollu mitään apua? o_O
 
Mulla on alavatsan jomotusta ollut koko tämän viikon. On niin vahva raskausolo, mutta en uskalla vielä iloita, koska en oo varma onko plussa vai ei. Auttakaa, mitä mieltä tästä tuloksesta. Tänään kp 26/30. Dpo:sta ei varmuutta. o_O
Aika haaleahan tuo on, mutta kuitenkin jotain näkyy. Testaa parin päivän päästä uudestaan, jospa se siitä lähtisi vahvistumaan. Toivotaan parasta! :Heartred
 
Vähitellen alkanut ilmaantumaan pientä aristusta tisseihin :angelic: eilen ja tänään nälän yllättäessä iskenyt aavistuksen huonohko olo, jos ei ole heti saanut jotakin naposteltavaa.
Pientä huolta meinannut aiheuttaa alavatsan oireettomuus. Viimeksi oli selvät menkka kivut ja paineen tunne ja nyt ei oikeastaan enää mitään tuntemuksia. :confused005
 
Mulla on oikeestaan ainoona oireena tissien arkuus :grin pieniä juilimisia oli viime viikolla mutta nyt on olo tasaantunut niiden kanssa. Ai niin ja nälän iskiessä tulee nopee Min huono olo kun ennen :joyful:
 
Mutta niihin oireisiin... Nyt on alkanut tulla repäisykipuja noustessa. Jomotusta kohdun alueella ja oon huomannut, että nään todella todentuntuisia unia, jotka muistan tarkasti vielä aamulla. Pahoinvointia ei vielä onneksi ole. Jossain vaiheessahan se on taas odotettavissa kun mulla on taipumus hyperemeesiin.
 
Itkuherkkyys! Ei tarvi olla kun joku osuva biisi, surullinen melodia tai mainos, ni saa jo nieleskellä. Normaalisti on aika korkea kynnys itkeä, mutta nyt kyynelehdin menemään ihan hulluistaki asioista :laughing021
 
..nään todella todentuntuisia unia, jotka muistan tarkasti vielä aamulla.

TÄÄ! Tätä pohdin yksi päivä, etten edes muista milloin viimeksi olen näin todentuntuista yöelämää viettänyt. :biggrin Kai sitä on vaan huomaamattaan niin väsynyt, että unikin on syvempää... Myös päiväunet maistuu parhaassa tapauksessa parikin kertaa päivässä. Eli aina kun mahdollista täytyy edes hetkeksi oikaista.

Itkuherkkyys! Ei tarvi olla kun joku osuva biisi, surullinen melodia tai mainos, ni saa jo nieleskellä. Normaalisti on aika korkea kynnys itkeä, mutta nyt kyynelehdin menemään ihan hulluistaki asioista :laughing021

Sama täällä. Itku tulee pienimmästäkin. Eilen katselin naamakirjasta jotain videota ja aloin itkemään. Mies nauroi maha kippurassa vieressä ja kyseli menikö tunteisiin. Viikolla nolasin puolestaan tyttäreni, kun aloin ihan yllättäen (koko luokan edessä) parkua hänen lähtiessään leirikouluun. :sad010
 
nään todella todentuntuisia unia, jotka muistan tarkasti vielä aamulla.

Tämä.Viime kuussa jo tein haalean plussan, mutta sitten kuukautiset alkoivatki vajaa viikon myöhässä. Niin tässä pari yötä sitten näin unta että mulla alkoi elämäni kuukautiset.. siis sitä verta oli joka paikassa:laughing001 toivottavasti ei ole mikään enne uni. Viime yönä näin kuitenkin unta että lapsivedet meni:laughing002

Alavatsassa nippailee ja pistelee, kuukautis jomotusta oli alkuviikosta. Tänä aamuna tissit tosi kipeät. Normaalisti en aamulla lähde kotoa ilman että aamupuuro on syöty, tällä viikolla menny max 2 lusikallista.. Eilen söin töissä yksin kokonaisen suklaalevyn, vaikken normaalisti makeasta välitä:rolleyes: NIIN ja yhtäkkiä suuvesi jota oon käyttäny samaa merkkiä vuosi kausia, alkoi maistumaan niin viinalta etten tuli kerran jo oksennus suuhun. Muuten ei oo pahoinvointia/haju/makuherkkyyttä ollut , paitsi mieheni märät pestyt hiukset tuoksuu niiiin hyvälle:love017
 
Itkuherkkyys! Ei tarvi olla kun joku osuva biisi, surullinen melodia tai mainos, ni saa jo nieleskellä. Normaalisti on aika korkea kynnys itkeä, mutta nyt kyynelehdin menemään ihan hulluistaki asioista :laughing021

Heh, mulla tää sama [emoji23] ja tästä nimenomaan arvasin ennen kun olin kerinny tehdä r-restiä, että oon raskaana. Me oltiin ulkomaan lomalla ja olin stressannut miten kaikki sujuu 10kk vauvan kanssa lentokoneessa, kun laskeuduttiin kentälle alkoi itkettää. Varmaan stressi laukesi [emoji23] mutta normisti en kyllä itkeskele kun lentokone laskeutuu [emoji85] ja muutenkin itkettää yks sun toinen asia [emoji23]
 
Joo nuo unet...viimeyönä näin unta, että olin ultrassa ja meille oli tulossa kaksoset [emoji4]
 
Mua turvottaa ihan kauheesti. Ostin eilen jo mammahousut, kun mulla on ihan törkeitä vaikeuksia istua farkkujen kanssa nappi kiinni. Vielä en ole käyttänyt, kotona lökäreissä :grin Ihan samaa oli esikoisen kanssa, tosi nopeesti tuntui ahdistavalta. Liivitkin pitäis ostaa uudet, kun tursuilee joka paikasta. Kiloja ei silti vielä ole tullut :scratch Esikoista odottaessa vatsa kasvoi ihan hervottoman isoksi, tissit myöskin ja takalistokin levisi :hilarious: Kiloja mulle silti ei tainnut tulla kuin muistaakseni 8 raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen tippuivat heti kaikki. Nyt paino on alempi kuin silloin, kun esikoista aloin odottaa, mutta ruokahalu vaikuttaa nyt isommalta ja pahoinvointi ei ole siinä mittakaavassa ainakaan alkanut, niin saa nähdä tuleeko nyt enemmän... :rolleyes:
 
Takaisin
Top