Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mä heräsin syömään yöllä. Sen verran paha nälkä ja oksetus oli...
Nyt taas hyvät ystäväni eli mandariini yöpöydällä taas käytössä :rolleyes:

Mä en muista että olisin ikinä elämässäni herännyt yöllä syömään. Nyt heräsin kamalaan kuvotukseen, joten oli pakko nousta ylös ja syödä puolikas banaani ja juoda vettä, jotka onneksi auttoivat oloon. Onneksi täällä ollut paljon puhetta että pieni välipala saattaa auttaa :smiley-angelic003

Mä kans heräsin viime yönä syömään ja juomaan. Eka kerta oli :dead:
Nyt mussutan banaania sängyssä, jos tästä sitten pääsisi ylös pikkuhiljaa..

Tää väsymys. Nukuin yöllä 23-07, yritin nousta lapsen kans aamuun mutta pakko oli herättää puoliso kun oli niin kova väsy että tuli huono olo. Torkuin sitten sohvalla ~8-9.45 ja siirryin sitten sänkyyn nukkumaan 9.45-11.30. Eihän tässä oo mitään järkeä!!

Tää väsymys. Nukuin yöllä 23-07, yritin nousta lapsen kans aamuun mutta pakko oli herättää puoliso kun oli niin kova väsy että tuli huono olo. Torkuin sitten sohvalla ~8-9.45 ja siirryin sitten sänkyyn nukkumaan 9.45-11.30. Eihän tässä oo mitään järkeä!!

Mä kans nukun hyvillä mielin yössä semmoset 12h ja siihen menis vielä päikkäri jos toinenkin päälle :rolleyes:

Tänään hammaslääkäri ja pelottaa että mitä siitä tulee että yrjöönkö sen naamalla kun ronkkii mun suuta :wacky::yuck:

Mä kans nukun hyvillä mielin yössä semmoset 12h ja siihen menis vielä päikkäri jos toinenkin päälle :rolleyes:

Tänään hammaslääkäri ja pelottaa että mitä siitä tulee että yrjöönkö sen naamalla kun ronkkii mun suuta :wacky::yuck:
Ite kerkesin hoitaa hampaat kuntoon ennen raskautta! Viisaudenhampaan poisto oli reilu viikko ennen alkionsiirtoa ja sitä ennen kävin suuhygienistillä ja paikkauksessa! Ei tarvi nyt raskausaikana sitten käydä. Pitää vaan koittaa pitää nyt hyvä huoli hampaista, viime raskaudessa tuli pari reikää. Pitäis ostaa ksylitolipastilleja että sais happohyökkäyksiä katkottua kun tulee syötyä useammin kuin yleensä.

Mulla on harmina se kun yöllä ei oikein saa yhtenäistä unta vaan heräilen! Esikoinen onneksi nyt jo nukkuu vähän useammin läpi yön mutta sitten heräilen omia aikojani..

Aika vähäisiä oireita edelleen, väsymystä ja pientä kuvottava oloa sillon tällön mutta ei oikeestaan muuta. Esikoisesta oli melkein ensimmäiset 4kk jatkuvaa kuvottavaa oloa niin nyt mietinkin onkohan sitä kuitenkaan raskaana vai ei.. Kiva tietysti kun ei ole oireita, mutta herää epäilys onko kaikki hyvin.. Rv 7+4 tänään.

Ei täälläkään ole kummoisia oireita, närästää ja turvottaa lähinnä. Nukun huonosti ja olen väsynyt, mutta niin olen muutenkin ollut kun on tuo 1 v 5 kk taapero, jota vielä imetän. En tosin öisin enää muutamaan kuukauteen. Joskus on vähän ehkä huono olo aamulla kun ei ehdi heti syödä kun pitää lasten aamupala laittaa. Ja ruokailujen jälkeen myös saattaa olla, mutta hyvin lieviä on nuo olot. Alavatsassa ei ole oikein mitään tuntemuksia, edes vihlaisuja, alussa plussan aikoihin oli sellaista paineen tunnetta. Pissattaa kyllä normaalia enemmän.

Alavatsaa on alkanut vähän kinnailla, ja nousen aina varovasti istumasta, kun on semmonen tunne että "revähtää" jos nousen liian nopeasti pystyyn.
Olo on jatkuvasti huono, tänään ei oo oksennus tullut, mutta koko ajan semmonen oksettava olo :hungover: mitään ei tee mieli syödä, mutta silti on nälän tunne koko ajan, vaikka oonkin saanut syötyä.. :depressed:
Auringossa en pysty olemaan kun se selvästi huonontaa oloa.

Aika vähäisiä oireita edelleen, väsymystä ja pientä kuvottava oloa sillon tällön mutta ei oikeestaan muuta. Esikoisesta oli melkein ensimmäiset 4kk jatkuvaa kuvottavaa oloa niin nyt mietinkin onkohan sitä kuitenkaan raskaana vai ei.. Kiva tietysti kun ei ole oireita, mutta herää epäilys onko kaikki hyvin.. Rv 7+4 tänään.

Mulla aikalailla sama juttu, ja melkein samoissa mennään, mulla rv 7+2

Tänään on alkanu tuntumaan alavatsalla menkkamaisia kipuja, toivottavasti ois ihan asiaan kuuluvia :)

Jännä pää, on semmosessa sumussa ja sitte tulee sellainen "olenko minä tyhmä vai ne muut", siis ku itsellä päässä asiat selvänä muttei kukaan ymmärrä ja pitää rautalangasta kaikki vääntää.. :D pahoinvointia koko ajan ja ummetus....

Mulla on parin päivän aikana lähes kaikki oireet kadonneet. Rinnat ovat edelleen kipeät ja turvonneet, mutta muuten täysin normaali olo. Aiemmin ollut väsymystä, vatsakipuja, runsasta turvotus alavatsassa ja hajuyliherkkyyttä. Nyt kaikki poissa. Nälkäkin on ollut aiemmin hurja, mutta enää ei. Tosin olen lisännyt syömisiä hiukan (aamulla hedelmä ja illalla voileipä), mikä varmasti selittää nälän vähenemisen.

Onko tällainen normaalia vai voiko kieliä jostain? En ole käynyt vielä ultrassa, joten en oikeastaan edes tiedä, olenko oikeasti raskaana tai kuinka pitkällä raskaus edes olisi, jos olen raskaana.

Mä otin sea bandit käyttöön. Tuntuu että vähän helpottaa oloa vaikka esikoisen aikana ei tuntuneet mitenkään auttavan. Mietin vaan että miten pitää näitä ihmisten ilmoilla silleen että ne ei näy? Toki sit helpompaa kun voi käyttää pitkähihaisia, mut tälleen helteellä ei oikeen innostaisi kovin lämpimästi pukeutua. :rolleyes:

Täällä myös väsymystä, kuvotusta ja aivan pohjaton nälkä!!! Kuopus käy vielä paljonkin rinnalla eli energiantarve on aika valtava :hungry::wacky:

Voihan finnit!! Onko muista finnien kanssa tuskailijoita? Tuntuu ettei mikään auta, vaan lähinnä vaan kasvattaa tätä finnisatoa :nailbiting:

Hep! Täällä! :shifty::bag:
Leukaan pukkaa näppyä ihan urakalla. Mulla kyllä kaikki hormonaaliset muutokset tekee paluun teini-ikään. Onneksi yleensä on keskiraskauden vaiheilla yleensä helpottanut ja sitten iho hehkuu :grin

Onko teillä muilla ollut vuotoja?
Eilen illalla tuli hieman vaaleanpunaista/oranssia vuotoa paperiin, ei pikkuhousuihin asti.. Se ja nämä vähäiset oireet saa kyllä huolestumaan :oops:

Onneksi mulla on hcg seurantakoe ma ja ke, missä katsotaan tuplaantuuko hcg normaalisti (edellinen raskaus oli kohdunulkoinen). Vaikka tulis huonoja uutisia on kuitenkin hyvä saada faktat selville mahdollisimman aikaisin :)

Ei juuri mitään oireita, siksi en tajunnut testiä tehdä aiemmin. Perjantaina turvotus ja lievä etominen sekä rasvaisen ruoan himo herättivät pienen epäuskoisen epäilyksen.

Takaisin