Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko muilla huonoa oloa syönnin jälkeen? Aamuisin kun herään niin olo on ihan normaali, aamupalan jälkeen tulee huono olo.
Mulla myös kaverina toi v... tus. Ärsyttää jo itteänikin se, tekis mieli mennä yksin mököttämään jonnekin niin ei tarvis miehelle ja lapsille kiukutella.Mua oikeen hirvittää miten jaksan ens viikon kun kaverin hääviikkoo ja sit ne häät vielä lauantaina. Rankkaa tulee oleen henkisesti ja fyysisesti. Lisäks kuvioon on astunu järkyttävä vitutus joka on kaverina melkee 24/7...
Mulla kans oli pari päivää helpompaa Tänään kun heräsin ni hirveä olo ja eka haju kahvi, meinas laatta lentää.Mulla helpottanut vähän paha olo. Heti tietysti pelottaa onko kaikki kunnossa?
Muakin aivastuttaa ja nenä tukossa, mietin jo josko olis jotain kesäflunssa, muttei muuten mitään oireita. Paitsi tietty väsymys, joten olen laittanut molemmat raskauden piikkiin.. Ja pahoinvointi vaivaa edelleen, tuntuu että se vie kaikki viimeisetkin voimat. Ruoka vielä menee kohtuullisesti, mutta aina syömisen jälkeen tulee pahamaku suuhun.. Ei sama mitä syö Menispä viikot nopeesti ja helpottaisi tämä olo..