Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mua kans väsyttää, on sellanen vetämätön olo. Huono olo tulee ja menee, raitis ilma auttaa jonkin verran.
 
Voi tätä laiskuuden määrää :hilarious: Kun vaan vois vaan olla.. Uh, olisin kiitollinen. Ja tämä pahoinvointi, hyh kun on herkkä hajuille. Jotenkin odotin niin innoissani että saan olla taas raskaana ja nyt mietin että miksi, aika kultaa muistot näköjään:rolleyes:
 
Paha olo jatkuu ja nyt vielä päänsäryt kaverina.. 11+1
 
Juu, huomenna töihin loman jälkeen. Valmiiksi jo jännittää, miten sitä jaksaa, kun tämä väsymys ei vaan tunnu helpottavan.
Pahoinvointia on edelleen, huomenna viikot 11+0, saisi jo alkaa helpottamaan.
Tsemppiä meille odottajille ja mahdollisimman hyviä vointeja kaikille!
 
Tiania tsemppiä töihin! Ite kans mietin että miten jaksan töissä, tai varsinkaan töitten jälkeen kotona :)
 
Onko muilla huonoa oloa syönnin jälkeen? Aamuisin kun herään niin olo on ihan normaali, aamupalan jälkeen tulee huono olo.
 
Onko muilla huonoa oloa syönnin jälkeen? Aamuisin kun herään niin olo on ihan normaali, aamupalan jälkeen tulee huono olo.

Sama. Aamun ekat tunnit ok. Ja sit kun syö niin voi elämä mikä olo loppupäivän. Voin pahoin viime yönäkin. Koska tää päättyy?
 
mä voisin vaan nukkua kokoajan. herään kyllä 10h unien jälkeen ihan suht pirteänä mut sit alkaa melkein heti väsyttämään. vähän hirvittää kun pitää olla kuskina huomenna ja ajaa 130km/suuntaansa ja paluu on vasta yöllä kun ei saa nukkua edes koko päivänä päikkäreitä
 
Tää jatkuva väsymys on tosi lamauttavaa ja se vaan tuntuu pahenevan. Tosi oksettava olokin ollut muutaman päivän. Nyt rv9+2.
 
Sama täällä väsyttää ja on huono olo. Lauantaina juhlitaan isän pyöreitä ja hirvittää miten jaksan siellä aamusta iltaan. Tietty touhutessa varmaan jaksaa sitten ku pysähtyy niin uuvahtaa, toivottavasti.
 
Mua oikeen hirvittää miten jaksan ens viikon kun kaverin hääviikkoo ja sit ne häät vielä lauantaina. Rankkaa tulee oleen henkisesti ja fyysisesti. Lisäks kuvioon on astunu järkyttävä vitutus joka on kaverina melkee 24/7...
 
Mua oikeen hirvittää miten jaksan ens viikon kun kaverin hääviikkoo ja sit ne häät vielä lauantaina. Rankkaa tulee oleen henkisesti ja fyysisesti. Lisäks kuvioon on astunu järkyttävä vitutus joka on kaverina melkee 24/7...
Mulla myös kaverina toi v... tus. Ärsyttää jo itteänikin se, tekis mieli mennä yksin mököttämään jonnekin niin ei tarvis miehelle ja lapsille kiukutella.
 
Mulla oli kaksi edellistä päivää ihan helvettiä suoraan sanottuna :hungover: oksensin siis kaiken, aivan kaiken ulos vedestä lähtien, sellanen +10kertaa per päivä... mies olisi vienyt jo päivystykseen mutta väkisin roikuin kotona kun vihaan maata polillakaan.. onneksi tää päivä mennyt paremmin eikä yhtään oksua tullut, oli kyllä aivan kamalaa :wtf: ei vedä menneet oksennustauditkaan vertoja tälle.
 
Mulla helpottanut vähän paha olo. Heti tietysti pelottaa onko kaikki kunnossa? :nailbiting:
 
Mulla helpottanut vähän paha olo. Heti tietysti pelottaa onko kaikki kunnossa? :nailbiting:
Mulla kans oli pari päivää helpompaa Tänään kun heräsin ni hirveä olo ja eka haju kahvi, meinas laatta lentää.
Mulla on ollu enemmän oksettava olo tässä raskaudessa kun muissa ni oon miettinyt että onkohan kaikki sen takia kunnossa Miten ikinä ei ole hyvä :)
 
Mulla vaihtelee oireet vieläki päivittäin melkeen. Joinain päivinä on super väsyny olo ja toisina vaan tosi väsyny :grin Oksetus vaihtelee kyllä päivän aikanaki tosi paljon. Joskus lounaan jälkeen alkaa oksettaan ja joskus ei. Piinaavaa kuitenkin nää vaihtelut.
 
Mulla on lähes kokonaan etova ja yököttävä olo lievittynyt. Makea ei kyllä oikein vieläkään maistu, kun siitä tulee äkkiä niin öklöttävä olo.

11+0
 
Rannalla/uimassa olo paha helpottaa, kun pääsee kylmään veteen, siksi varmaan ollut parempi olo kun ollaan käyty uimassa joka päivä. Aivastuttaa koko ajan. :inpain:
 
Muakin aivastuttaa ja nenä tukossa, mietin jo josko olis jotain kesäflunssa, muttei muuten mitään oireita. Paitsi tietty väsymys, joten olen laittanut molemmat raskauden piikkiin.. Ja pahoinvointi vaivaa edelleen, tuntuu että se vie kaikki viimeisetkin voimat. Ruoka vielä menee kohtuullisesti, mutta aina syömisen jälkeen tulee pahamaku suuhun.. Ei sama mitä syö :depressed: Menispä viikot nopeesti ja helpottaisi tämä olo..
 
Muakin aivastuttaa ja nenä tukossa, mietin jo josko olis jotain kesäflunssa, muttei muuten mitään oireita. Paitsi tietty väsymys, joten olen laittanut molemmat raskauden piikkiin.. Ja pahoinvointi vaivaa edelleen, tuntuu että se vie kaikki viimeisetkin voimat. Ruoka vielä menee kohtuullisesti, mutta aina syömisen jälkeen tulee pahamaku suuhun.. Ei sama mitä syö :depressed: Menispä viikot nopeesti ja helpottaisi tämä olo..

Mulla on ollut tukkosuutta plussasta asti eli kesäkuun puolivälistä, aivastelua myös. Joinain päivinä aivastelu on ihan jatkuvaa, toisina päivinä pääsee vähemmällä onneksi. Tukkoisuuskin on oire joka voi helpottaa raskauden edetessä tai sitten ei. Tulipa fiksu olo:grin
 
Takaisin
Top