Millaisia raskausoireita sinulla on?

Keskustelun 'Helmikuiset 2020' aloitti Vargynja, 23 touko 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Mir77 Tuttu foorumilla Helmiäidit 2020 Joulukuunmammat 2015

Mua kans väsyttää, on sellanen vetämätön olo. Huono olo tulee ja menee, raitis ilma auttaa jonkin verran.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  2. Hemuli13 Tuttu foorumilla Heinäkuunmammat 2015

Voi tätä laiskuuden määrää :hilarious: Kun vaan vois vaan olla.. Uh, olisin kiitollinen. Ja tämä pahoinvointi, hyh kun on herkkä hajuille. Jotenkin odotin niin innoissani että saan olla taas raskaana ja nyt mietin että miksi, aika kultaa muistot näköjään:rolleyes:
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Penni Naimisissa foorumin kanssa Tammiäidit 2020 Helmiäidit 2020 Heinämammat 2017

Paha olo jatkuu ja nyt vielä päänsäryt kaverina.. 11+1
  4. tiania Tuttu foorumilla Helmiäidit 2020

Juu, huomenna töihin loman jälkeen. Valmiiksi jo jännittää, miten sitä jaksaa, kun tämä väsymys ei vaan tunnu helpottavan.
    Pahoinvointia on edelleen, huomenna viikot 11+0, saisi jo alkaa helpottamaan.
    Tsemppiä meille odottajille ja mahdollisimman hyviä vointeja kaikille!
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Mir77 Tuttu foorumilla Helmiäidit 2020 Joulukuunmammat 2015

Tiania tsemppiä töihin! Ite kans mietin että miten jaksan töissä, tai varsinkaan töitten jälkeen kotona :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Mir77 Tuttu foorumilla Helmiäidit 2020 Joulukuunmammat 2015

Onko muilla huonoa oloa syönnin jälkeen? Aamuisin kun herään niin olo on ihan normaali, aamupalan jälkeen tulee huono olo.
  7. TT2020 Peruskäyttäjä Helmiäidit 2020

Sama. Aamun ekat tunnit ok. Ja sit kun syö niin voi elämä mikä olo loppupäivän. Voin pahoin viime yönäkin. Koska tää päättyy?
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  8. mamaster Tuttu foorumilla Helmiäidit 2020

mä voisin vaan nukkua kokoajan. herään kyllä 10h unien jälkeen ihan suht pirteänä mut sit alkaa melkein heti väsyttämään. vähän hirvittää kun pitää olla kuskina huomenna ja ajaa 130km/suuntaansa ja paluu on vasta yöllä kun ei saa nukkua edes koko päivänä päikkäreitä
  9. Liirumlaarum Naimisissa foorumin kanssa Helmiäidit 2020

Tää jatkuva väsymys on tosi lamauttavaa ja se vaan tuntuu pahenevan. Tosi oksettava olokin ollut muutaman päivän. Nyt rv9+2.
  10. Mir77 Tuttu foorumilla Helmiäidit 2020 Joulukuunmammat 2015

Sama täällä väsyttää ja on huono olo. Lauantaina juhlitaan isän pyöreitä ja hirvittää miten jaksan siellä aamusta iltaan. Tietty touhutessa varmaan jaksaa sitten ku pysähtyy niin uuvahtaa, toivottavasti.
  11. Liirumlaarum Naimisissa foorumin kanssa Helmiäidit 2020

Mua oikeen hirvittää miten jaksan ens viikon kun kaverin hääviikkoo ja sit ne häät vielä lauantaina. Rankkaa tulee oleen henkisesti ja fyysisesti. Lisäks kuvioon on astunu järkyttävä vitutus joka on kaverina melkee 24/7...
  12. Mir77 Tuttu foorumilla Helmiäidit 2020 Joulukuunmammat 2015

Mulla myös kaverina toi v... tus. Ärsyttää jo itteänikin se, tekis mieli mennä yksin mököttämään jonnekin niin ei tarvis miehelle ja lapsille kiukutella.
  13. oletmunkaikuluotain Peruskäyttäjä Heinämammat 2016

Mulla oli kaksi edellistä päivää ihan helvettiä suoraan sanottuna :hungover: oksensin siis kaiken, aivan kaiken ulos vedestä lähtien, sellanen +10kertaa per päivä... mies olisi vienyt jo päivystykseen mutta väkisin roikuin kotona kun vihaan maata polillakaan.. onneksi tää päivä mennyt paremmin eikä yhtään oksua tullut, oli kyllä aivan kamalaa :wtf: ei vedä menneet oksennustauditkaan vertoja tälle.
  14. TT2020 Peruskäyttäjä Helmiäidit 2020

Mulla helpottanut vähän paha olo. Heti tietysti pelottaa onko kaikki kunnossa? :nailbiting:
  15. Mir77 Tuttu foorumilla Helmiäidit 2020 Joulukuunmammat 2015

Mulla kans oli pari päivää helpompaa Tänään kun heräsin ni hirveä olo ja eka haju kahvi, meinas laatta lentää.
    Mulla on ollu enemmän oksettava olo tässä raskaudessa kun muissa ni oon miettinyt että onkohan kaikki sen takia kunnossa Miten ikinä ei ole hyvä :)
  16. Liirumlaarum Naimisissa foorumin kanssa Helmiäidit 2020

Mulla vaihtelee oireet vieläki päivittäin melkeen. Joinain päivinä on super väsyny olo ja toisina vaan tosi väsyny :grin Oksetus vaihtelee kyllä päivän aikanaki tosi paljon. Joskus lounaan jälkeen alkaa oksettaan ja joskus ei. Piinaavaa kuitenkin nää vaihtelut.
  17. Janel Ihastunut foorumiin Helmiäidit 2020

Mulla on lähes kokonaan etova ja yököttävä olo lievittynyt. Makea ei kyllä oikein vieläkään maistu, kun siitä tulee äkkiä niin öklöttävä olo.

11+0
  18. TT2020 Peruskäyttäjä Helmiäidit 2020

Rannalla/uimassa olo paha helpottaa, kun pääsee kylmään veteen, siksi varmaan ollut parempi olo kun ollaan käyty uimassa joka päivä. Aivastuttaa koko ajan. :inpain:
  19. Hemuli13 Tuttu foorumilla Heinäkuunmammat 2015

Muakin aivastuttaa ja nenä tukossa, mietin jo josko olis jotain kesäflunssa, muttei muuten mitään oireita. Paitsi tietty väsymys, joten olen laittanut molemmat raskauden piikkiin.. Ja pahoinvointi vaivaa edelleen, tuntuu että se vie kaikki viimeisetkin voimat. Ruoka vielä menee kohtuullisesti, mutta aina syömisen jälkeen tulee pahamaku suuhun.. Ei sama mitä syö :depressed: Menispä viikot nopeesti ja helpottaisi tämä olo..
  20. Liirumlaarum Naimisissa foorumin kanssa Helmiäidit 2020

Mulla on ollut tukkosuutta plussasta asti eli kesäkuun puolivälistä, aivastelua myös. Joinain päivinä aivastelu on ihan jatkuvaa, toisina päivinä pääsee vähemmällä onneksi. Tukkoisuuskin on oire joka voi helpottaa raskauden edetessä tai sitten ei. Tulipa fiksu olo:grin

Jaa tämä sivu