Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla kanssa kauhee turvotus ja tuntuu et mahaa on nyt jo vaikee piilotella :grin. Sit lisäks aivan tajuton väsymys, jota ei edesauta yhtään se, että meidän nuorin heräilee vielä öisin usein pariin otteeseen.
 
Ensin aloin epäilemään itselläni masennusta, olin hysteerisen itkuinen. Tämä siis ennen plussaa. Nyt taas mieliala sellainen kuin olisi jotakin taikasieniä syönyt, kauhean rauhallinen ja seesteinen.

Rinnat on ISOT. Turvottaa. Tekee mieli syödä. Ja juoda! Unen laatu on huonontunut - ihme pyörimistä - ja päivällä väsyttää. Olen kuulemma normaalia lämpimämpi, lähes kuuma. Sanoin että kiva jos kerrankin olen kuuma.

Pahoinvointi loistaa poissaoloaan, kuten esikoisessakin.
 
Ja tänään tuli vaaleanpunaista vuotoa pyyhkiessä, aamulla ainoastaan. Säikäytti, koska esikoisesta ei koskaan tullut mitään "ylimäärästä". Toivotaan nyt että on vaan asiaan kuuluvaa harmitonta vuotoa.

(lainasin vahingossa väärää viestiä, tähän piti siis kommentoida)

Loppuiko Penni vuoto? Kunpa olisi ollut ihan harmitonta, aika yleistähän pieni vuotelu alkuraskaudessa vissiin on ja voi tulla ihan esim. limakalvoilta.
 
Loppui joo, onneksi :) mut on ne vessakäynnit aina yhtä jännittäviä näin alussa. Sama homma jos housuun lirahtaa, et mitähän sieltä tuli.. Esikoisesta ainakin oli välillä tosi runsas juokseva valkovuoto.

Tänä aamuna meinas ykä lentää hampaita pestessä ja etova olo alkanut. Ihan samassa aikataulussa ku esikoisesta.
 
Vähän etoo ja väsyttää. Pistin ennen testausta kuumuuden piikkiin, mutta ehkä ne onkin raskausoireita.
 
Väsyttää hurjasti, lisäksi rinnat arat. Toivottavasti pahoinvointia ei tulisi. Esikoisesta ei ollut lainkaan, kesken menneessä raskaudessa taas alkoi jo näihin aikoihin ja oli kohtuullisen suurta. Pidetään peukkuja tämänkin suhteen!
 
Vielä ei oikeastaan ole mitään mainittavia oireita. Jokin silti kertoi raskaudesta, koska tiesin pari päivää ennen mekkoja, että nyt on tärpännyt.
 
Tänään oksensin ekaa kertaa. Etonut muutaman päivän ja nyt se on vielä pahempaa. Hajut ottaa nenään. Mitään ei tekis mieli mutta pakko syödä vähän väliä tai olo vielä pahempi. Mut syömisen jälkeen etoo taas lujempaa. Ja kaamee väsymys.
 
Mulla on kans kauhee suolanhimo, rinnat ovat arat ja turvonneet ja nännit töröttää kokoajan :D mun on ainakin pakko syödä parin tunnin välein koska muuten tulee huono olo. Välillä tulee vielä semmosia menkkakipuja jotka nyt ei kuitenkaan kestä kauaa, onneks. Mielialat ovat vaihdelleet ihan sikana. :) Pelottaa, jänskättää ja epätodellinen olo. Onneksi ensiviikon maanantaina varhaisultra :)
 
Mulla ei vielä oo alkanu sitä kokopäivästä kuvotusta mitä edellisissä. Se on varmaa joskus rv 5-6 paikkeilla alkanu et eiköhän se sieltä vielä tuu. Pari kertaa oon yökköilly ja just tietyt hajut etoo aika paljon. Kahvia oon kans vielä pystyny ihan normisti juomaan. Turvotusta kyllä on koko ajan ja rinnat kipeenä.
 
Juu, pahoinvointi nostaa päätään täälläkin. Etenkin aamuisin, ja jos ruokailuvälit pääsevät lipsahtamaan liian pitkiksi. Toivottavasti pysyisi kuitenkin tällaisella maltillisella tasolla, tämän kanssa vielä elelee ihan hyvin :wink
 
Lisään turvotuksen oirelistaan. Tiukat housut puristaa, vaikka mitään ei näy.
 
Väsyttää hetkittäin tosi paljon, sillai aaltoina. Valkovuoto on lisääntyny, hajuaisti herkistyny, ällöttävä olo välillä, maha kramppailee ja nippailee myös, tissit arat
 
4+3
Täällä aika oireettomasti vielä mennään, mitä nyt alavatsaa turvottaa ja välillä yskiessä repäisykipuja.
 
Nyt pari päivää on ollut jatkuvaa pahoinvointia. Koko ajan ällöttävä olo vaikka olisikin syönyt.
 
Oksettaa, etoo, röyhtäilyttää.. Puuskun ja puhisen oloissani.
 
Järkyttävä väsymys on iskenyt, haluaisin koko ajan vain nukkua. Se ei tietenkään oo mahdollista, esikoisella virtaa riittää melkein loputtomasti. Tänään aamusta ja aamupäivästä vatsa oli myös ensimmäistä kertaa todella turvoksissa, eikä meinannut mitkään housut olla edes siedettävät päällä.
 
Takaisin
Top