Mulla oireina etovaa oloa aina silloin tällöin ja hirvee nälkä koko ajan. Alavatsasta nippailee, varsinkin jos tekee äkkinäisiä liikkeitä. Rinnat hieman kipeät ja niitä kutittaa. :D Sitten aamuntorkkuna ihmisenä olen alkanut heräileen tosi aikaisin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
edelleen mietin, et alkaakohan mulla se ruskea tuhruvuoto vielä, kun sitä oli kahdella ekallakin kerralla, jolloin kaikki meni kuitenkin hyvin..muista oireista: lämpöä 37 ja sen huomaa, kalisen ja välillä sitten jostain syystä tuleekin melkein kuuma, tissit aristaa välillä enemmän, välillä vähemmän, lievää etovaa oloa, aikaisemmin vk 8-10 tainneet olla karseimmat, nippailuja ja erikoisia alavatsatuntemuksia on myös jonkinverran Täällä etova olo alkanut helpottamaan. Jotain hyvää tekis koko ajan mieli... Valkovuoto holvaa, joka paikka täynnä finnejä, otan "salaa" nokkiini kaikesta ja haluaisin nukkua koko ajan.![]()

Sointu-Helmiina, saa "marista", jos siltä tuntuu! Tuntuuko toi kipu olevan nimenomaan kohdussa vai enemmän suolistossa, vai osaatko paikantaa sen tarkemmin?

!
4+4