Millaisia raskausoireita sinulla on?

Rv 11+9 ja aamulla taas oksensin. Vois pikkuhiljaa jo helpottaa tää etominen ja väsymys. Ois kiva päästä nauttimaan raskaudesta vihdoin.

Aiemmissa raskauksissa olen päässyt paljon vähemmällä. Ehkä johtuu iästä (aiemmat raskaudet 6 ja 9 vuotta sitten) tai sit tää on poika kahden tytön jälkeen? :wideyed:
 
Tänään oli ihan tavallinen lämmin ruoka (jotain possupihvejä ja uunikasviksia) oikeasti hyvää. Kertaakaan ei oo tarvinnut oksentaa muutenkaan, mutta samaa ruokaa saa alas sen kaks kolme kertaa korkeintaan, sitten ei enää pysty. La oltiin lisäksi ulkona syömässä nepskisafkaa ja ai että oli ihanaa. Monta viikkoa oon haaveillut mahdollisimman tulisesta safkasta ja oli niin hyvä olo, kun maha täynnä tulista mättöä ja suuta lämmitti, ihan euforinen olo. Jospa tää syöminen tästä pikkuhiljaa normalisoituis.

Unet on ihmeellisiä ja niitä on aika paljon. Väsymys osaa olla iltaisin edelleen kamala, mutta ei ehkä ihan niiin paha. 10+5.
 
Tänään oon oksentanut aamusta iltaan. Välillä ruoka pysyy sisällä, välillä ei. Mulla sama, että samaa ruokaa ei pysty syömään kuin pari kertaa ja sit tulee etova tunne. Koko ajan saa keksiä uusia ruokia, eikä mitään oikeastaan tee mieli :shifty: 10+6
 
Mua on alkanu vähän vaivaamaan ihon kutina, joka onneks tuntuu talttuvan rasvaamisella. Erityisesti kutittaa yks "vatsamakkaran" poimu ja oikeastaan koko selkä :sad001
 
Yövuorossa alkoi olla jo aika tukala olo. Tän alkavan vauvamahan lisäksi vielä yövuoroturvotus. Tuntui ettei nahka ja mahan päälliset pysty venymään enää yhtään. Plääh, onneksi päiväksi helpotti nun turvotus hävisi ja taas saa hengitettyä.
 
Rv 13+3 eikä minkäänlaisia oireita missään vaiheessa ollut, helpolla siis päässyt. Jos ei maha pikkuhiljaa alkaisi kasvaa niin ei tietäisi edes odottavansa. Samanlainen oli ensimmäinenkin raskaus, synnytykseen asti fiilis normaali
 
Mullakii turvotus lisääntynyt, farkkuihin joutunu virittelemään kuminauhan, ku ei muuten mene enää nappi kiinni. Yökötys ja satunnaiset oksut jatkuu, samoin väsymys.
 
Tällä hetkellä ei juurikaan oireita ollenkaan. Aivan yhtäkkiä olo parani ja kaato väsymys, pahaolo ym.. hävisi kuin seinään, viikolla 9+5. Olin jo varma keskenmenosta, mut siellä se pieni vielä potkiskeli. :love7
 
Tänään varsinkin on ollut niiiin hyvä olo, oli jo unohtanut miltä tuntuu normaalisti :happy: Onneks oon viimeks toissapäivänä kurkannut työpaikan paskaakin paskemmalla ultralla, että joku siellä vielä hetkittäin pomppii... 11+2.
 
Huhheijaa. Pääsin nauttimaan pahoinvoinnittomuudesta kolme päivää (pe-su) ja nyt mennään taas. Kyllä tää huono olo sais loppua jo :banghead:
 
Vähällä olen päässyt oireitten kanssa. Pahoinvointia oli 7+4 - 9+3, mutta silloinkin selvisin oksentamatta. Rinnat ovat olleet enemmän tai vähemmän arat koko ajan, se alkoi jo ennen plussaa. Pientä turvotusta välillä sormissa. Unesta on tullut kevyempää ja herään nykyään joka yö kerran-pari.

Plussan jälkeen oli lieviä kuukautiskiputyyppisiä tuntemuksia ja nyt muutaman päivän sisään on alkanut juilimaan, oletan johtuvan kohdun venymisestä. Tänään tasan 12 vko.
 
Täällä alkanut tämä pitkä oireettomuus jo pelottamaan :nailbiting: mahassakaan ei mitään tuntemuksia ole ollut moneen viikkoon eikä pahaa oloa. Jospa kaikki olisi kuitenkin hyvin :smiley-angelic001
 
Jatkuva närästys tekee edelleen mut hulluksi. Välillä on hyviä päiviä ettei närästä yhtään melkein ja sit näitä päiviä kun ei muuta tee ku närästä. Sen lisäksi mulla on välillä mahakipuja, mutta toivottavasti vaan kohdun kasvuun liittyen edelleen :)
 
Täällä alkanut tämä pitkä oireettomuus jo pelottamaan :nailbiting: mahassakaan ei mitään tuntemuksia ole ollut moneen viikkoon eikä pahaa oloa. Jospa kaikki olisi kuitenkin hyvin :smiley-angelic001

Mä olen myös ollut tosi vähäoireinen koko ajan, mutta 12+3 näkyi ultrassa aktiivinen pikkuinen. Ei välttämättä siis ole mitään syytä huoleen!
 
Mä olen myös ollut tosi vähäoireinen koko ajan, mutta 12+3 näkyi ultrassa aktiivinen pikkuinen. Ei välttämättä siis ole mitään syytä huoleen!

Helpottava kuulla että myös muita vähäoireisia löytyy :happy: Onneks alkuviikosta on jo nt-ultra niin pääsee kurkkaamaan kyytiläistä :Heartred
 
Voi ei! Toivottavasti harmitonta vuotoa vaan :sad001

Mulla on pahoinvointi ja väsymys vihdoin loppunut! Ihan uskomaton olo kun ei okseta koko aikaa ja ruokakin maistuu. Josko nyt pääsis nauttimaan tästä raskaudesta :)
 
Mulla on kokopäiväinen kuvotus. Ensin nälästä ja sit hetken kuluttua syömisestä. Aiemmissa raskauksissa on ollut samaa poikia odottaessa ihan koko raskauden ajan. :wacky: Erityisen pahana iskee iltapäivällä, samalla alkaa myös väsyttää.
 
Täällä myös yksi edelleen vähäoireinen, ja tiistaina käytiin nt-ultrassa jossa kaikki oli tosi hyvin :) Eli ei syytä huoleen jos oireita ei olekaan. Oon alkanut huomaamaan mahan turvotusta, ja varsinkin selällään maatessa alavatsassa tuntuu kumpu. Tosin en ole varma onko se kohdun kasvamisesta johtuvaa, vai siitä että rakko on aina täynnä :D
 
Takaisin
Top