Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä! Tulee huono olo jos tuijottaa tietokoneen näyttöä liian pitkään ja varsinkin silloin kun selaa alaspäin tai odottaa että sivu latautuu jne. Siihen yhdistettynä vielä huono olo silloin kun ei syö niin en tosiaankaan ole mikään "kuukauden työntekijä" nykyään.Usein tuijotan vain seinää sen aikaa kun odotan että olo paranee edes vähän....Olen huomannut, että viikonloppuisin ei juuri ole huonoa oloa. Työpäivät sitten onkin jotain ihan muuta. Olen koko työpäivän tietokoneen ääressä. Huono olo alkaa yleensä puolen päivän jälkeen ja helpottaa vasta seuraavana aamuna nukutun yön jälkeen. Ilmeisesti lähes 8h tietokoneen tuijottamista saa huonon olon jotenkin laukeamaan. Onko muut huomannut samaa?
Minua kyllä huolettaa tämä oireettomuus :-(
Ja tällä viikolla mulla on turvotus tullut kunnolla mukaan. Housut ei meinaa mennä kiinni ja suosiolla oonkin legginsejä ja kolitseja pitänyt. Varmaan pitää käydä katselemassa jotkut mammafarkut tms.
Mietin että miten töissä saisi piilotettua asian.. Mulla myös turvotus lisääntyy työpäivän loppua kohden. Tarkoitus on pitää omana tietona niin pitkään kuin on mahdollista.
Jatkuva nälkä vaivaa täälläkin, tasoittuukohan tää tästä raskauden edetessä? Tuntuu että koko ajan pitäis olla syömässä ja kun en haluais hirveästi ylimääräisiä kiloja kerryttää, niin mietityttää että osaakohan sitä syödä oikein. Vastapainoksi menee kyllä vettä hurjia määriä, kun janottaakin koko ajan. Pahoinvointia ei puolestaan oo juurikaan ollut enää, tosin ei sitä paljon oo ollut aiemminkaan. Siitä oon kyllä kiitollinen!
Sama. Aamusta ei ole vatsaa ollenkaan ja illalla näyttää kuin olisin jo puolessa välissä raskautta. Mulla on onneksi ensi viikko lomaa ja silloin vaihtuu rv 12 ja on myös nt-ultra. Jos siinä kaikki hyvin, niin aion kertoa esimiehelle.Mietin että miten töissä saisi piilotettua asian.. Mulla myös turvotus lisääntyy työpäivän loppua kohden. Tarkoitus on pitää omana tietona niin pitkään kuin on mahdollista.