Millaisia raskausoireita sinulla on?

Tanjamus, toivottavasti tää sit enteilis sitä tyttöä :rolleyes:

Mulla alkanu nyt suuta kuivaamaan ihan hirveesti. Kauhulla odotan mitä töistä tänään tulee kun pitäs päivä viettää puhelimessa. Saa olla jatkuvasti vesipulloa täyttämässä ja sitä myöten ravata vessassa joten loppujen lopuks töitä tuskin kerkee paljoa edes tehdä :grin

Mulla alkoi tänään pahoinvointi, yh. En muista että aiemmissa olis juurikaan ollut muuta, kuin jotain pientä vellomista. Ja sit matkapahoinvointia. Mutta juu, ihan jäätävä yrjötys iski tänä aamuna. Onneksi on vapaapäivä!
Kyllä tämä raskaus alkaa jo ihan todellisesta tuntua, vaikka yllätys olikin. Mahan pohjassa paineen tunne ollut jo pidemmän aikaa ja pieniä kivistyksiä pitkin päivää.

Mulla nousi ovulaation jälkeen lämmöt yli 37, mikä oli epätavallista. Repäisy kipuja on ollut jonkin verran ja hajuaisti on herkistynyt. Esim. miehen leikkeleet haisivat todella pahalle.
Edellispäivänä oli ihan järkyttävä pahoinvointi kohtaus, mutta se taisi olla vain siitä kun olin ollut kauan syömättä.

Mulla on nyt eilen ja tänään ollu käytännössä oireettomat päivät pieniä tunnekuohuja lukuun ottamatta ja se jopa vähän huolettaa mut toisaalta oon ollu kunnon flunssassa nää päivät että ehkä elimistö keskittyny sen voittamiseen. Alkaa onneks olla voiton puolella. Nenä vaa tuhottoman tukossa eikä tää astma asiaa ainrnkaa helpota. Tänää on siis 6+1 ja eilen sain jopa aikaseks soittaa sinne neuvolaan, huomenna ois puolen tunnin puhelin aika, mitä lie kyselevät

Mulla ollu uutena oireena tänään alamaha turpeena, tai ainakin jotenkin semmonen että sen olemassaolon tuntee koko ajan :grin

Ja nännit on aika hellänä koko ajan

Mulla aina vaan tää jatkuva jano ja vessassa ravaaminen.. 5+5.

Täällä ei edelleenkään mitään oireita! :eek:
Jos jotain ettimällä ettii niin oon väsyneempi, kun aiemmin, vatta on sekasin (voi tosin johtua myös jalapenoista mitä tulee paljon syötyä), nännit ehkä vähän arat, mielialat heittelee ja pissahätäkin vaihtelee. Mutta kaikki nää voi johtua ihan vaan työssäkäyvän, pienen lapsen äidin elämästäkin. Vähän huolettaa, että mitä jos onkin tuulimunaraskaus?! Nyt viikkoja vasta max. 6+1 niin ei ultraankaan kannata vielä mennä...
Huolettaa!! :sad001

Jos jotain ettimällä ettii niin oon väsyneempi, kun aiemmin, vatta on sekasin (voi tosin johtua myös jalapenoista mitä tulee paljon syötyä), nännit ehkä vähän arat, mielialat heittelee ja pissahätäkin vaihtelee. Mutta kaikki nää voi johtua ihan vaan työssäkäyvän, pienen lapsen äidin elämästäkin. Vähän huolettaa, että mitä jos onkin tuulimunaraskaus?! Nyt viikkoja vasta max. 6+1 niin ei ultraankaan kannata vielä mennä...

Kyllähän se näkyisi jo ultrassa. Hyvät viikot jo! Mutta oliko sulla varattu ensiviikolle ultra?

Mulla vaihtelee edelleen olot päivien mukaan. Pahoinvoinnin osalta eilen oli ok olo mut tänään sit taas ei.. onneks ei ole tarvinut vielä oksentaa *kopkop*

Kyllähän se näkyisi jo ultrassa. Hyvät viikot jo! Mutta oliko sulla varattu ensiviikolle ultra?

Ultra on vasta kolmen viikon päästä! Halusin ottaa varman päälle. Mut nyt epäröin. Kun mietin eka, että kävisinkö vielä otattaan verikokeen, mutta siitähän ei tuulimuna kai selviäis, kun hcg nousee tuulimunassa normaalisti. Tai näin oon ymmärtäny. Ja sit taas en halua mennä käymään "turhaan" ultrassakaan, et jos vielä ei näy mitään ja ne käskee tulee viikon päästä uudestaan.
Voisko joku teleportata mut kolmen viikon päähän?!?? :rolleyes:

Täällä täysin samat huolet ja murheet. Eli juurikaan oireita havaittavissa ja nyt rv 5+2. Tuulimuna tai keskeytynyt keskenmeno pelottaa. Mulla olis vielä reilu viikko varhaisultraan, mikä on rv 7+0. Mitenköhän sitä pysyy järjissään tämän ajan.

Täällä täysin samat huolet ja murheet. Eli juurikaan oireita havaittavissa ja nyt rv 5+2. Tuulimuna tai keskeytynyt keskenmeno pelottaa. Mulla olis vielä reilu viikko varhaisultraan, mikä on rv 7+0. Mitenköhän sitä pysyy järjissään tämän ajan.

Mä en enää ole järjissäni, kun oon jo viikon tässä kärvistelly ja toinen vielä edessä ennen ultraa! :wacky:

Täytyy vaan mennä päivä kerrallaan ja yrittää uskoa, että kaikki on hyvin! Sitten pudotaan korkealta, jos ultrassa tulee huonoja uutisia, mutta ei voi sit mitään.

Mulla on ihan toisin päin, en ymmärrä miten 3+3 voi olla jo näin paljon oireita

Me oltas pojan kanssa lähössä huomenna mun porukoille. Asuvat sen verran kaukana että ollaan yötä. Tuli kiire lähtee sinne kun viime kerrasta on jo aikaa ja kohta ei pahoinvoinneilta voi sinne lähtee mikäli mielii pitää äitiltä salassa :grin pitää toivoo ettei nyt yhtäkkiä oloissa tapahu mitään suurta muutosta:woot:

Voihan olot :puke_r Koko illan on etonu ja oksettanu.. Kerran oksensinki jo, kun menin juomaan kahvia, vaikka ällötti jo etukäteen :silent
Yritä tässä nyt hoitaa näitä iltatouhuja muksujen kanssa ku samalla yrittää keskittyy vaa puhaltelee :thumleft
Muita oireita on väsymys 24/7 ja jatkuva pissalla käyminen...

Muokattu viimeksi:
Takaisin