Millaisia raskausoireita sinulla on?

Aloitetaan ihan alusta, mitä tähän mennessä on. Väsyttää, palelee ja pissattaa. Päätä särkee. Ja vähän hutera olo, jos on syömättä liian kauan. Alavatsassa tuntuu nippailuja. Onkos muilla ollu samanlaista näin alussa?
 
Vessassa pitää juosta vähän väliä ,aaltomaisesti maha kipua ja pahaa oloa joka myös tulee aaltomaisesti varsinkin ku alkaa nälkä tuleen.
 
Aika hassua, mutta eihän ne raskaudetkaan samanlaisia ole. Mulla raskaudet on ollu aika vähäoireisia yleisesti ottaen ja nää alun oireet on kyllä ollu hyvin samoja kuin aiemminkin.
 
Mulla tää mahan turvotus on kyllä kans yks. Sama oli viime raskaudessa. Mahan turvotus alkoi varhain ja näytti kuin olisin ollu jo pidemmällä. :p
 
Itkuherkkyys, palelu ja väsymys varmaan ne huomattavimmat oireet. Aistit herkistyneet, jotkut ruoat maistuu tosi oudoilta ja monet hajut alkaneet ällöttää.
 
Alkuun vielä vähäisiä oireita, jatkuvaa vessassa ravaamista, herkistymistä, hengästymistä, näistä oikeastaan osasin arvella ennen plussaa. Vertaan nyt paljon esikoiseen, jolloin oli paljon väsymystä ja voimakkaat oireet muutenkin, saa nähdä alkaako pahoinvointi milloin vai onko tämä raskaus tyystin erilainen.
 
Mä en jostain syystä hakua herkkuja. Oon tosi perso makealle ja oon jo monta päivää ihmetellyt missä mun makeanhimo on.. :D tää on vaan hyvä oire, kun muutenkin oon isokokonen ja karkit sun muut herkut ei oo kovin hyväks.
 
Ei mitään! Paitsi finnit ja lievä väsymys. Edellisessä raskaudessa voitiin pahasti rv 3-9 ja närästi rv 3-42 [emoji23]
 
Ei mitään vielä! Nippailuja sun muuta alavatsassa, mutta niitä nyt on joka kierrossa. Tosin onkin vasta kp 25/28, dpo10-11 ja ihan haalea haamu testissä. Oli kyllä nuo kaksi edellistäkin (tm ja varh. km) aika oireettomia, mitä nyt rinnat vähän paisuivat.
 
Eilen mahassa vähän nippaillut. Pari viikkoa ollut todella väsynyt ja uupunut. Rinnat myös arat
 
Hei, onko täällä muita jotka vasta plussanneet? Ahdistaa oma oireiden vähäisyys/puuttuminen. Nyt olis rv 3+-4+1... tjsp
 
Varmaan ihan huoletta voi olla. Sehän voi olla, että vaikka muutama päivä tai viiko eteenpäin tuleekin oireita enemmän. Eikähän kaikilla juuri oireita olekaan [emoji4]
 
Varmaan ihan huoletta voi olla. Sehän voi olla, että vaikka muutama päivä tai viiko eteenpäin tuleekin oireita enemmän. Eikähän kaikilla juuri oireita olekaan [emoji4]

Esikoisesta oli tässä kohtaa jo hirveät pahoinvoinnit ja närästykset niin sen takia oon ihan kummissani että miks ei oo nyt oireita :/
 
Hei, onko täällä muita jotka vasta plussanneet? Ahdistaa oma oireiden vähäisyys/puuttuminen. Nyt olis rv 3+-4+1... tjsp

Toivottavasti kaikki oireiden puuttumisesta huolimatta kaikki on hyvin. Mulla itselläni ei ole juurikaan oireita, väsy saattaa olla ja pientä nippailua välillä vatsalla. Ei muuta
 
Muokattu viimeksi:
Mulla ekan kanssa ei ollu oikeastaan mitään oireita koko raskaudessa ja toisessa oli vähän. Tää alku tuntuu nyt menevän enemmän tai vähemmän toisen mukaan, kun on oireita jonkin verran. Joten toivotaan että sullakin oireettomuus johtuu vaan erilaisesta raskaudesta kuin aiempi [emoji106] mutta tietystihän sitä miettii aina kaikkea ja huolehtii.
 
Takaisin
Top