Millaisia kommentteja olette saaneet raskausmahoistanne?

Mä oon nyt viimeaikoina ruvennu kuuleen niiden ainaisten pientä mahaa ihmettelevien kommenttien lisäks vakuuttelua siitä että kyllä se vielä ehtii pullahtaa sieltä. Yks kaverikin rupes tohkeissaan selittään että ootappa vaan kun toi maha on kasvaa kaksinkertaseks tosta...ei se tainnu tajuta ettei maha ehkä enää 7 viikossa ehi kaksinkertaseks kasvaa. Mulla on pieni maha nyt ja tulee oleen loppuun saakka. Ei kaikille vaan tuu sellanen rantapallomaha vaikka niitä paljon näkeekin. Mun maha on mulle hyvä!

Kyllähän se masu aika harppauksen yleensä tekee 7. viikossa :) Sen näkee sit jälkeen päin kuvista..
Tuskinpa hymykuopalle mitään jättimahaa tuleekaan kun on niin pieni ja siro ihminen, muttei sen vatsan kasvun pitäis näillä viikoilla pysähtyäkään! :)
Jokaisella tosiaan on oma mahansa ja kroppansa ja sen mukaan sit kasvaa..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Itse sain vähän väliä tuttavilta kuulla kuinka pieni mahani on ja ettei raskautta edes näy..vaikka omasta mielestä maha oli kyllä iso ja olokin oli sen mukainen.

Mulle yks työkaveri sano rv 15-16 että "mulla ei ollu noin iso ees viimeisillään kolmatta lasta odottaessa .." Siinä tuli vähän semmonen olo että oliko pakko...:/ muuten oon kyl erittäin ylpeä omasta mahasta ja vartalosta koska tietää mikä palkinto on tulossa vaikken mikään missimittainen olekaan :D

Minun masu on kuin koripallo ja ihailevia kommentteja on vaan tullut. Yksi sanoi että onpas pieni masu viikkoihin nähden, sen takia sitten tietenkin vietin unettoman yön... :eek:

Mulla nyt enimmäkseen työkaverit ovat ihastelleet, kuinka ihana masu on, ja poikaa useimmat povailee kun on kuulemma sen verran pinkeä ja pysty masu.

Mulla on 1.7.-14 laskettu aika, ja nyt jo multa on useampaan otteeseen tosiaan kysynyt neljä eri lähikaupan kassatätiä kun olen ruokaostoksilla käynyt, että jokos olet äitiyslomalla... :grin Että kaipa tuo masu tosiaan aika iso on. Noo, siihen äitiyslomaan on tosiaan vielä yli kuukausi ennen kuin se alkaa...

Takaisin