Mä olen aina ajatellut, että meidän nlatäti on ihan mukava. Mulla oli se sama ekassa raskaudessa ja myös lastenneuvolaan sama täti siirtyi meidän nlatädiksi. No nyt kun aloin odottamaan tokaa tossa kolmisen kuukautta sitten ni mua alkoi ärsyttämään se täti tosi paljon. Mulla on ylipainoa ja siitä se mulle aina jaksaa valittaa. Sitä ei niin paljoa kuitenkaan ole, että olisin jotenkin vaarassa, mutta hän ekalla kerralla jo aloitti sen paasauksensa ruokavaliosta ja vaikka mä sanoin, että mä kyllä tiedän miten kuuluisi syödä, eri asia on se, et onko mulla siihen itsekuria! Meni mun sanat toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos... Kaavio ja esite toisensa perään siihe mun eteen lensi.
No viel enemmän alkoi ärsyttää ku mun ystävä on sit taas tosi hoikka ja hänel ei esitteen esitettä oltu näytetty äitiysneuvolassa. Ihan ku kaikki hoikat automaattisesti osais syödä oikein ja terveellisesti. Tiedän esim. yhden hoikan äidin jolta sen hoikkuuden vuoksi ei viitsitty raskausaikana testata sokereita, vaikka ikää hänelläkin oli jo yli 25. Paljastui sitten et hänellä oli paha raskausdiabetes. Eli ei ne raskausdiabetekset sun muut aina ylipainosta johdu. HUOH. Valitusta, valitusta :D