Carris
Vauhtiin päässyt keskustelija
Hei!
Minua kiinnostaisi tietää, mitkä ovat olleet vaikuttavia tekijöitä siinä vaiheessa, kun olette päättäneet ryhtyä johonkin lapsettomuushoitoon yksityisellä puolella?
Mikäli haluat, kertoisitko lisäksi minkä klinikan valitsitte ja teitä hoitavan lääkärin nimenkin mahdollisesti
KIITOS
Me haluaisimme mieheni kanssa varata ajan yksityiselle puolelle "konsultaatioon", mutta ei ole mitään hajua, mille klinikalle varaisimme ajan
Jos täältä saisi kanssasisarilta vinkkejä klinikan valintaan...
Minua kiinnostaisi tietää, mitkä ovat olleet vaikuttavia tekijöitä siinä vaiheessa, kun olette päättäneet ryhtyä johonkin lapsettomuushoitoon yksityisellä puolella?
Mikäli haluat, kertoisitko lisäksi minkä klinikan valitsitte ja teitä hoitavan lääkärin nimenkin mahdollisesti

KIITOS

Me haluaisimme mieheni kanssa varata ajan yksityiselle puolelle "konsultaatioon", mutta ei ole mitään hajua, mille klinikalle varaisimme ajan
Jos vika inssi ei tuo plussaa ja jono ivf:ään on kovin pitkä, niin ajattelimme nyt ainakin käydä kysymässä jo etukäteen, mitä yksityinen puoli voisi meille tarjota.
viime syksynä jo vakavissani aloinkin harkita muita paikkoja vaikka ois lähes 200km päässä. Lähinnä sitä Dextraa Helsingissä kun kuullu siitä niin paljon kaikkee hyvää. Mutta on sentään tulostakin kaikkien vuosien saatossa tullu ja sehän tietenkin pääasia, enkä näillä näkymin joudu enää miettimään yhtä pas:ia enempää seuraavia hoitoja :) Kaikkiaan on siis tehty 7 ivf/icsi-hoitoa joihin sisältyny 0-4 siirtoo, lapsi on 2v ja nyt toinen tulossa syyskuussa. Tai itseasiassa kolmas, kun ennestään myös yks luomulapsi joka jo aikuinen. En oo edes laskenu paljonko rahaa on palanu tässä hommassa, varmaan jotakin 20 tuhatta, mutta eipä sillä enää oo väliä. Sanotaan ettei raha tuo onnea, mutta en aivan allekirjota tätä.. eihän mulla ilman näitä hoitoja ois ollu käytännössä mitään mahdollisuutta saada tällästä mitä nyt on!
Lohduttavaa kuitenkin kuulla, että tuloksiakin tuottanut - suurimmat onnittelut siitä
Toivottavasti tärppäis jommastakummasta, muuten on edessä julkisella puolella uusi ivf-hoito...