jassukka94
Vasta-alkaja
Osaisikohan kukaan vastata että olenko raskaana vai onko tämä jotain muuta? Kahdet edelliset menkat olleet normaalia niukemmat ja kestäneet lyhyemmän aikaa. edellisen kierron puoli välissä iski pahoinvointi (ilman oksentamista), alamahan nippailu, hirvittävä väsymys ja tyyliin tekee mieli jotain hyvää ja toisaalta ei tee mieli mitään ja mielialan vaihtelut, näitä jatkui n. 1.5 vkoa erittän vahvana jonka jälkeen on hieman helpottanut mutta edelleen jatkuu samat oireet ja nyt tullut lisäksi pissillä ravaaminen ja nännien arkuus, raskaus on erittäin mahdollinen kun olemme poikaystävän kanssa peittoa heilutelleet oviksen aikaan juurikin parissa edellisessä kierrossa. Olen testannut useamman kerran ja vahvaa negaa on näyttänyt. Kävin juuri kun pahoinvointi alkoi kovasti niin tk:ssa raskaustestin antamassa verestä sekin nega. Nyt sitten on muutaman kerran iskenyt älytön närästys kun olen muutaman siiderin ottanu viikonloppuna mikä ei ole minulle normaalia koska minua ei ole kuin kerran aikaiseemmin elämässäni närästäny. Ja muutenkaan ei alkoholikaan oikein meinaa upota enää samalla lailla. Stressiäkään minulla ei ole normaalia enempää ollut ja raskaus olisi sinänsä toivottu mutta emme ole sen enempää yrittäneet kun puhe on ollut että tulee jos on tullakseen.. rupeaa kohta jo hieman ärsyttämään että missä vika kun tk:ssakaan eivät osaa mitään sanoa.
Muokattu viimeksi: