Kelloggs Fitness tai Cheerios. Murot ei kyllä vakiotuotteena kuulu ruokavalioon mutta alkuraskaudesta tuli vedettyä melkein päivittäin kun ei oikein mitään tehnyt mieli
@syllogismi minä myös söin alkuraskaudessa riisimuroja monta kertaa päivässä, kun oli ainoa asia mikä lähes aina pysyi sisällä eikä aiheuttanu enempää huonoa oloa
Kyllä se on varmaan kesäpaikan (140-vuotias maalaistalo) ominaishaju, mahdollisesti sekoittuneena pieneen savun aromiin jos on sellainen vuodenaika että taloa pitää lämmittää
Mä taas olen juuri äskettäin uudestaan löytänyt lineaarisen tv:n ilot mutta hyi hitto kun vihaan joka ainoaa mainosta joka sieltä tulee, eli käytän katkot siihen mihin ne on tarkoitettu (jääkaapilla ja vessassa käyntiin). Sanotaan että se MTV3:n nettiliittymämainos jostain vuosituhannen vaihteen tienoilta, jonka laulun osaan edelleen ulkoa
Tykkäsin aikanaan yhdestä Nina Riccin tuoksusta mitä ei enää valmisteta. En muista kyllä enää nimeäkään.
Nykyään en käytä hajuvesia ollenkaan.
Ei ole kovin tyylikästä, kun alkaa räkä valumaan ja silmät punoittaa, jos laitan hajuvettä.